• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Media Management for the Twenty-First Century: Creativity, Innovation, and Interaction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Media Management for the Twenty-First Century: Creativity, Innovation, and Interaction

ISBN-13: 9780415843256 / Angielski / Twarda / 2013 / 302 str.

Micha G. Owacki; Lizzie Jackson
Public Media Management for the Twenty-First Century: Creativity, Innovation, and Interaction Glowacki, Michal 9780415843256 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Media Management for the Twenty-First Century: Creativity, Innovation, and Interaction

ISBN-13: 9780415843256 / Angielski / Twarda / 2013 / 302 str.

Micha G. Owacki; Lizzie Jackson
cena 775,66
(netto: 738,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices through an examination of media services (e.g. blogs, social networks, search engines, content aggregators) and the online performance of traditional public media organizations. Contributors identify the most relevant and useful approaches, those likely to encourage creativity, interaction, and the development of innovative content and services, and discuss how such innovation can underpin the continuation or expansion of public service media in the changing mediascape.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Cultural and Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415843256
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000026819
Ilość stron:
302
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword Jan Malinowski  Editors' Introduction Michał Głowacki and Lizzie Jackson  Part 1: The Changing Mediascape: Implications for Public Service Media  1. Remixing Public Media’s Remit: The Implication of Networks for Public Service Media Jessica Clark and Minna Aslama Horowitz  2. The Value of Change, or How to Manage Uncertainty in Contemporary Communications Auksė Balčytienė  3. Moveable Media: Mobile Internet and New Policy Modes Gerard Goggin, Tim Dwyer and Fiona Martin  4. Strategies for Stakeholder Management and Crowdsourcing Matthias Karmasin and Daniela Kraus  Part 2: Public Service Media Management Face Old and New Challenges 5. Organisational Culture and Structures in Public Media Management – In Search of a Model for the Digital Era? Christian S. Nissen  6. Key Managerial Steps towards a Public Service Mixed Platform Offer Roberto Suárez Candel  7. Governance, Accountability and Transparency of Public Service Media in a Contemporary Mediatised World: The Case of Bulgaria  Bissera Zankova  8. Funding Models for Online News Andra Leurdijk  9. The Mass, The Audience, and The Public: Questioning Pre-Conceptions of News Audiences Heikki Heikkilä, Laura Ahva, Jaana Siljamäki and Sanna Valtonen  Part 3: Repositioning the Public in Public Service and Other Media Enterprises  10. New Public + New Media = New Leadership? The Council of Europe`s Approach to Governance in Public Service Media Michał Głowacki  11. Public Service Content Provision: New Models, New Partnership, New Skills Charles Brown  12. Managing Spontaneity: User-Generated Content in the Media Ecology Karol Jakubowicz  13. Participating Publics: Implications for Production Practices at the BBC Lizzie Jackson  14. Managed not Edited: How Participative Platforms Operate Ren Reynolds Conclusion Michał Głowacki and Lizzie Jackson



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia