• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Branding and Marketing: A Global Viewpoint » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Branding and Marketing: A Global Viewpoint

ISBN-13: 9783030705046 / Angielski / Twarda / 2021 / 283 str.

Staci M. Zavattaro
Public Branding and Marketing: A Global Viewpoint Staci M. Zavattaro 9783030705046 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Branding and Marketing: A Global Viewpoint

ISBN-13: 9783030705046 / Angielski / Twarda / 2021 / 283 str.

Staci M. Zavattaro
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Administrative Law & Regulatory Practice
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030705046
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Ilość stron:
283
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I - A Macro View of Place Branding.- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand.- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies.- Chapter 3. The (Almost) Forgotten Co-producers: Co-creating Brand in Public Service.- Chapter 4. The Brussels-Capital Region: Toward a more integrated strategy for Europe’s capital?.- Chapter 5. Municipal Branding and Social Media: Comparing Poland, Norway, and Ukraine.- Part II - Internal Branding Strategies.- Chapter 6. Branding from Within: Internal Brand Management in the Public Sector.- Chapter 7. Branding the Public Service of Canada: A Model Worthy of Emulation or Unfulfilled Promise?”.- Chapter 8. Branding for Morale.- Chapter 9. Brand on the run? Marketization, market position, and branding in upper secondary schools.- Part III - Concepts and Cases – Place Branding in Action.- Chapter 10. #thatswhywestallis Shows the World How Good West Allis Feels.- Chapter 11. Backfiring Boomerang Brands in Jakarta: The Case of the Great Garuda.- Chapter 12. How to Close the Gap? Branding as a Solution to Declining Youth Participation.- Chapter 13. From a Dog’s Breakfast to a King’s Table: Branding and Marketing a Major Research University.

​Staci M. Zavattaro is associate professor of public administration at the University of Central Florida, US. She serves as editor in chief of Administrative Theory & Praxis and focuses her research on place branding, administrative theory, and social media use in government.

This edited volume discusses public branding and marketing from a global, comparative perspective. Place branding and marketing practices are now prominent in cities, states, nations, regions, and organizations all over the world. While disciplines such as hospitality management, tourism marketing, and business marketing have made inroads into understanding the intricacies of place branding, research in public administration and policy is still emerging. This volume fills that research gap. Including accounts from both the academic and practitioner communities, this book bridges the academic-practitioner divide and provides a holistic account of branding and marketing in public organizations as well as immediate application and lessons learned. The book takes an explicit public administration approach, focusing on a wide range of topics such as branding leadership, co-creation, stakeholder engagement, education, non-profit marketing and branding, and city administration. 


The book is divided into three sections. Section I highlights the process of developing and communicating public branding and marketing efforts. Section II focuses specifically on how social media and other digital technologies are used to communicate and evaluate place branding strategies. Section III centers on branding at the local government level. Section IV highlights how various stakeholder groups come together (or not) when participating in strategic branding efforts. Presenting various methodologies, approaches, and implications of place branding and marketing across differing social, cultural, political, and economic conditions, this book will be of use to scholars and students in public administration, tourism studies, and business administration as well as professionals and practitioners in the public branding and marketing field.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia