• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Psychology for Inclusive Education: New Directions in Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Psychology for Inclusive Education: New Directions in Theory and Practice

ISBN-13: 9780415390491 / Angielski / Twarda / 2008 / 188 str.

Peter Hick
Psychology for Inclusive Education: New Directions in Theory and Practice Hick, Peter 9780415390491 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Psychology for Inclusive Education: New Directions in Theory and Practice

ISBN-13: 9780415390491 / Angielski / Twarda / 2008 / 188 str.

Peter Hick
cena 870,82
(netto: 829,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What can psychology offer inclusive education? Traditionally, special education has looked to psychology for many of its theoretical resources and practical strategies. While those seeking to promote more inclusive education have tended to see psychology and psychologists as part of the problem by providing a rationale for segregation. However, in practice many psychologists today are developing inclusive ways of working, and are paying attention to psychological theories that underpin inclusive education. Psychology for Inclusive Education reframes the contribution of psychology in terms of its relevance to inclusion and will show how psychological theories of learning and human development are compatible with inclusive education. Part 1 explores psychological theories relevant to understanding inclusive education and Part 2 looks at how psychology can contribute to promoting more inclusive education in practice. Chapters cover:

  • how psychologists can collaborate with teachers for inclusive solutions
  • Vygotsky's theories of learning and their significance for inclusion
  • the challenge of developing pedagogies for inclusion
  • sociocultural understandings of learning in inclusive classrooms
  • the role of emotion in learning and inclusion
  • cooperative learning and inclusion
  • the challenges and tensions of inclusion and high standards for schools
  • the practice of dynamic assessment as an inclusive alternative to IQ
  • social justice and inclusive psychology
Bringing together a highly distinguished list of international contributors from the UK, USA and South Africa and including practising educational psychologists, this book will link theory to practice in schools and classrooms. International in focus and at the very cutting edge of the field, this is essential reading for all those interested in the development of inclusive education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Inclusive Education
Education > Special Education - General
Education > Educational Psychology
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415390491
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
188
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  Part 1: Understanding Inclusive Learning  2. An epistemology for inclusion.  3. Vygotsky and inclusion.  4. Towards an inclusive pedagogy.  5. Learning in inclusive classrooms.  6. The psychology of inclusion: the emotional dimension.  Part 2: Promoting Inclusive Learning  7. Cooperative learning for inclusion .  8. Inclusive and effective schools: challenges and tensions.  9. Inclusive psychology and social transformation: responding to the challenges of the new South Africa.  10. Can educational psychologists be inclusive?  11. Dynamic assessment for inclusive learning.  12. Collaborative consultation: psychologists and teachers working together.  Part 3: Challenges and Possibilities  13. Towards an interdisciplinary research agenda for inclusive education.  14. Reframing psychology for inclusive learning within social justice agendas



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia