• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Psycholinguistic Phenomena in Marketing Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Psycholinguistic Phenomena in Marketing Communications

ISBN-13: 9780805856903 / Angielski / Twarda / 2006 / 310 str.

Lowrey; Tina M. Lowrey
Psycholinguistic Phenomena in Marketing Communications Lowrey                                   Tina M. Lowrey 9780805856903 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Psycholinguistic Phenomena in Marketing Communications

ISBN-13: 9780805856903 / Angielski / Twarda / 2006 / 310 str.

Lowrey; Tina M. Lowrey
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

"Psycholinguistic Phenomena in Marketing Communications" is the first book to address the growing research in the field of consumer behavior concerning psycholinguistics and the applications of psycholinguistic theory to advertising and marketing co

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Psychology > Applied Psychology
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805856903
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
310
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.5 x 16.3 x 2.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. T.M. Lowrey, Psycholinguistic Phenomena in Marketing Communications: An Overview. Part I: The Impact of Mere Words-Their Meanings and Sounds. J. Hoegg, J.W. Alba, Linguistic Framing of Sensory Experience: There Is Some Accounting for Taste. P.F.D. Gontijo, S. Zhang, The Mental Representation of Brand Names: Are Brand Names a Class by Themselves? L.J. Shrum, T.M. Lowrey, Sounds Convey Meaning: The Implications of Phonetic Symbolism for Brand Names. S. Zhang, B.H. Schmitt, Phonology and Semantics in International Marketing: What Brand Name Translations Tell Us About Consumer Cognition. D. Lerman, Phonology, Morphology, and Semantics: Towards a Fuller Conceptualization of Brand Name Meaning. Part II: Stringing Words Together-The Importance of Sentences.
R. Meeds, S.D. Bradley, The Role of the Sentence and Its Importance in Marketing Communications. C.V. Dimofte, R.F. Yalch, The Use and Abuse of Polysemy in Marketing Communications. B.J. Phillips, E.F. McQuarrie, Road Map or Secret Weapon? The Role of Conceptual Metaphor in Shaping Marketing Communications About Exercise. Part III: Stringing Sentences Together-Text and Narrative Analyses. J.E. Escalas, B.B. Stern, Narrative Structure: Plot and Emotional Responses. R. Adaval, The Role of Language and Images in the Creation and Use of Advertising Myths. S.V. Levi, D.B. Pisoni, Indexical and Linguistic Channels in Speech Perception: Some Effects of Voiceovers on Advertising Outcomes. R. Carroll, D. Luna, L.A. Peracchio, Dual Language Processing of Marketing Communications. Part IV: Afterword. R.S. Wyer, Jr., Comprehension Processes in Advertising: Words, Sentences, and Narratives.           

Tina M. Lowrey

Lowrey, Tina M. Tina M. Lowrey (Ph.D., University of Illinois) is ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia