ISBN-13: 9788327672551 / Polski / twarda / 2024 / 64 str.
Pomysłowa i innowacyjna książka i gra w jednym. Gamebook, w którym czytelnik tworzy fabułę w trakcie lektury, dokonując wyborów. Wciela się w bohatera, który przeżył katastrofę helikoptera w Alpach i musi poradzić sobie w ekstremalnych warunkach. W podejmowaniu kluczowych decyzji pomaga mu, dołączony do książki, specjalny spinner przetrwania. Wystarczy umieścić go w wyznaczonym miejscu, zakręcić i kierować się wskazówkami, by kontynuować wyprawę. Ale jeden zły krok i zaczynamy od początku! Dzięki różnym wariantom, książka ma 25 wersji fabuły i kilka zakończeń. Zabawa (i lektura) trwa znacznie dłużej i stwarza możliwość przeżycia wielu niesamowitych przygód!Ten wciągający gamebook rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy: jak przeżyć lawinę, uniknąć ataku wilków i niedźwiedzi; opatrywać rany, rozpoznawać dzikie rośliny jadalne; rozpalać ognisko; przewidywać pogodę z chmur; określać kierunki bez kompasu i mierzyć czas bez zegarka!
Pomysłowa i innowacyjna książka i gra w jednym. Gamebook, w którym czytelnik tworzy fabułę w trakcie lektury, dokonując wyborów. Wciela się w bohatera, który przeżył katastrofę helikoptera w Alpach i musi poradzić sobie w ekstremalnych warunkach. W podejmowaniu kluczowych decyzji pomaga mu, dołączony do książki, specjalny spinner przetrwania. Wystarczy umieścić go w wyznaczonym miejscu, zakręcić i kierować się wskazówkami, by kontynuować wyprawę. Ale jeden zły krok i zaczynamy od początku! Dzięki różnym wariantom, książka ma 25 wersji fabuły i kilka zakończeń. Zabawa (i lektura) trwa znacznie dłużej i stwarza możliwość przeżycia wielu niesamowitych przygód!Ten wciągający gamebook rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy: jak przeżyć lawinę, uniknąć ataku wilków i niedźwiedzi; opatrywać rany, rozpoznawać dzikie rośliny jadalne; rozpalać ognisko; przewidywać pogodę z chmur; określać kierunki bez kompasu i mierzyć czas bez zegarka!