• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Prozessmanagement Im Vertikalen Marketing: Efficient Consumer Response (Ecr) in Konsumg Ternetzen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Prozessmanagement Im Vertikalen Marketing: Efficient Consumer Response (Ecr) in Konsumg Ternetzen

ISBN-13: 9783540676928 / Niemiecki / Twarda / 2000 / 373 str.

Dieter Ahlert; Stefan Borchert; F. Bruin
Prozessmanagement Im Vertikalen Marketing: Efficient Consumer Response (Ecr) in Konsumg Ternetzen Ahlert, Dieter 9783540676928 Springer, Berlin - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Prozessmanagement Im Vertikalen Marketing: Efficient Consumer Response (Ecr) in Konsumg Ternetzen

ISBN-13: 9783540676928 / Niemiecki / Twarda / 2000 / 373 str.

Dieter Ahlert; Stefan Borchert; F. Bruin
cena 335,94
(netto: 319,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 336,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Im Rahmen von Efficient-Consumer-Response-(ECR-)Kooperationen werden logistische und marketingpolitische Instrumente integrativ abgestimmt und so auf die Konsumentennachfrage ausgerichtet, dass Ineffizienzen im Absatzkanal vermieden und zustzliche Umstze erzielt werden. Die konsequente Umsetzung des Konzeptes fhrt zu einer Restrukturierung der einzelnen Unternehmensorganisationen, aber darber hinaus der gesamten Wertschpfungskette in Form von Unternehmensnetzwerken. Status quo und organisatorische Perspektiven solcher ECR-Kooperationen werden in diesem Buch von den Autoren, die sich langjhrig mit den Entwicklungen im vertikalen Marketing befassen, grundlegend betrachtet. Beitrge von Praktikern aus Handel, Industrie und Marketingdienstleistung gewhrleisten die praktische Relevanz der Ausfhrungen. Der Band liefert wertvolle Anregungen zur Ausgestaltung und Umsetzung von ECR-Kooperationen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer, Berlin
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783540676928
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
373
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Aus dem Inhalt: Kooperation und Vertikalisierung in der Konsumgüterdistribution: Die kundenorientierte Neugestaltung des Wertschöpfungsprozess-Managements durch ECR-Kooperationen
- Zum Status quo des ECR-Konzeptes in der Praxis der Konsumgüterdistribution

Universitätsprofessor Dr. Dieter Ahlert ist seit 1975 Ordinarius für Betriebswirtschaftslehre an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster und leitet die Handels-, Distributions- und Netzwerkforschung im Marketing Centrum Münster. Er ist er geschäftsführender Direktor des Instituts für Handelsmanagement & Netzwerkmarketing (IfHM) sowie der Forschungsstelle für Allgemeine und Textile Marktwirtschaft (FATM) an der Universität Münster. Gemeinsam mit den Professoren Heribert Meffert und Klaus Backhaus gründete er 1999 das Marketing Centrum Münster (MCM).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia