• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Promotional Culture and Convergence: Markets, Methods, Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Promotional Culture and Convergence: Markets, Methods, Media

ISBN-13: 9780415672795 / Angielski / Twarda / 2013 / 246 str.

Helen Powell
Promotional Culture and Convergence: Markets, Methods, Media Powell, Helen 9780415672795 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Promotional Culture and Convergence: Markets, Methods, Media

ISBN-13: 9780415672795 / Angielski / Twarda / 2013 / 246 str.

Helen Powell
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The rapid growth of promotional material through the internet, social media, and entertainment culture has created consumers who are seeking out their own information to guide their purchasing decisions. Promotional Culture and Convergence analyses the environments necessary for creating a culture of collaboration with consumers, and critically engages with key areas of contemporary promotional development, including: promotional culture's primary industries, including advertising, marketing, PR and branding, and how are they informed by changes in consumer behaviour and market conditions how industries are adapting in the digital age to attract both audiences and advertising revenue the evolving dialogues between 'new consumers' and producers and promotional industries.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415672795
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
246
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.88 x 15.75 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction Promotion in an Era of Convergence Helen Powell  Section 1: Methods in Context  Chapter 1 Consumers, Markets and Marketplaces Helen Powell Chapter 2 The Promotional Industries Helen Powell  Chapter 3 From Integration to Convergence: The management of marketing communications in promotional culture Chris Hackley and Rungpaka Amy Tiwsakul  Chapter 4 The Impact of Convergence on the Branding Process Cheryl Martens  Chapter 5 The Public Relations Perspective of Promotional Culture Heather Yaxley  Section 2: Media in Context  Chapter 6 The Changing Relationship Between Media and Marketing Jonathan Hardy  Chapter 7 Media Convergence and Newspapers Daniel Lee  Chapter 8 Magazines and Promotion Tim Holmes  Chapter 9 Television: The TV ad and its afterlife Jeremy Orlebar  Chapter 10 Cinema: a reflection on how the film industry promotes itself Searle Kochberg

Helen Powell is Programme Leader for Media & Creative Industries at the University of East London where she teaches Advertising and Consumer Studies. Her previous publications include Stop the Clocks! Time, Cinema and the Narrative (2012) and The Advertising Handbook (3rd ed, 2009).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia