• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Promotion in the Merchandising Environment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Promotion in the Merchandising Environment

ISBN-13: 9781628921571 / Angielski / Miękka / 2015 / 464 str.

USA) Kristen K. Swanson (Northern Arizona University; USA) Judith C. Everett (Northern Arizona University
Promotion in the Merchandising Environment Kristen K. Swanson (Northern Arizona University, USA), Judith C. Everett (Northern Arizona University, USA) 9781628921571 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Promotion in the Merchandising Environment

ISBN-13: 9781628921571 / Angielski / Miękka / 2015 / 464 str.

USA) Kristen K. Swanson (Northern Arizona University; USA) Judith C. Everett (Northern Arizona University
cena 559,80 zł
(netto: 533,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 545,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With the rise of digital media, promotion remains a key element at each step of the merchandising process to communicate a clear message about a product, brand, or retailer to the end user. Promotion strategies that were once limited to traditional media-print ads, radio or TV commercials-must now integrate digital media and more innovative means of communication through social media to stay relevant. The third edition of Promotion in the Merchandising Environment explains the process of promotion and the promotion mix tools used for creating successful campaigns. With expanded coverage of digital media, updated examples and images of retail advertisements and promotional activities in each streamlined chapter, students will gain a full understanding of how to create a successful promotion campaign for retail products.
New to This Edition
Updated chapter-opening vignettes relate the content of each chapter to the industry
Now in full color with 60% new photographs, advertisements, charts and graphs
New Chapter 3 "The Creative Process in Promotion" explains how the elements and principles of design are used in promotional activities and illuminates the creative relationship between retailers and advertising agencies
New Chapter 8 "New Media" covers interactive retailing, e-commerce, and social media, such as Facebook, Twitter, Instagram, and Pinterest
New end-of-chapter checklists for easy review of content and a new term-long advertising brand campaign assignment
Emphasizes the concept of integrated marketing communications (IMC), the effects of consumers' changing attitudes and how changes in technologies and distribution channels are driving communication and fashion promotion today
Coverage has been streamlined to 14 concise chapters Instructor Resources
Instructor's Guide with Test Bank provides suggestions for planning the course and using the text in the classroom, supplemental assignments, lecture notes, and sample test questions
PowerPoint presentations include images from the book and provide a framework for lecture and discussion

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Fashion & Textile Industry
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781628921571
Rok wydania:
2015
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
464
Waga:
1.55 kg
Wymiary:
28.028.0 x 21.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Preface Acknowledgements Part I. Introduction to Promotion 1. What is Promotion? 2. Consumer Behavior 3. The Creative Process in Promotion 4. Fashion Forecasting Part II. Promotion Preparation 5. Promotion Organization 6. Promotion Planning and Budgeting Part III. Media 7. Traditional Media 8. Digital Media Part IV. Promotion Mix 9. Advertising 10. Direct Marketing and Sales Promotion 11. Public Relations 12. Personal Selling 13. Fashion Shows and Special Events 14. Visual Merchandising Glossary Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia