• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Programming for TV, Radio and the Internet: Strategy, Development, and Evaluation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Programming for TV, Radio and the Internet: Strategy, Development, and Evaluation

ISBN-13: 9780240806822 / Angielski / Miękka / 2005 / 324 str.

Philippe Perebinossoff; Brian Gross; Lynne S. Gross
Programming for TV, Radio and the Internet: Strategy, Development, and Evaluation Gross, Lynne 9780240806822 Focal Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Programming for TV, Radio and the Internet: Strategy, Development, and Evaluation

ISBN-13: 9780240806822 / Angielski / Miękka / 2005 / 324 str.

Philippe Perebinossoff; Brian Gross; Lynne S. Gross
cena 389,37 zł
(netto: 370,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 377,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Where do program ideas come from? How are concepts developed into saleable productions? Who do you talk to about getting a show produced? This work addresses these questions, and takes a look at the roles and responsibilities of the electronic media programmer.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Television - Direction & Production
Performing Arts > Radio - General
Computers > Internet - General
Wydawca:
Focal Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780240806822
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
324
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
26.01 x 18.44 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

1. History of Programming
2. Distribution
3. Sources of Programming
4. Development
5. The Role of Testing
6. Elements of Successful Programming
7. External Influences on Programming
8. Internal Influences on Programming
9. Primetime Scheduling
10. Non primetime Scheduling
11. Program Evaluation
12. Changing and Canceling Programs
13. Programming Ethics

Each chapter

Dr. Lynne S. Gross has taught radio and television production at a number of universities in both the United States and abroad. She has published 11 books and numerous articles which have appeared in Billboard, Radio Ink, Feedback and the Journal of College Radio. Dr. Gross has served as President of the Broadcast Education Association and was awarded its Distinguished Education Service Award in 1997. Professionally, she worked as Director of Programming for Valley Cable TV and has produced hundreds of radio and television programs.
Brian Gross, MFA, is a multimedia and Internet developer, critically-acclaimed composer, visual artist and published writer. He has been a Professor in the Radio, Television and Film, as well as the Communications departments at California State University at Fullerton, and has developed community-based initiatives to reach at-risk youth through new media. His work has been featured in galleries, performance venues and on radio throughout the United States and Europe.
Philippe Perebinossoff is a member of the Radio, Film & Television faculty at California State University-Fullerton, where he teaches a variety of critical studies courses. He is a former ABC television executive, having been both a network censor and a programming executive, supervising the development of over 200 television movies, including the Oprah Winfrey Presents franchise (such as the Emmy award winning Tuesdays with Morrie). It's important to him that students and industry professionals are able to reconcile ethical maxims in real world situations within the workplace, prompting the writing of this text.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia