• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Professionalism in Post-Compulsory Education and Training: Empirical and Theoretical Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Professionalism in Post-Compulsory Education and Training: Empirical and Theoretical Perspectives

ISBN-13: 9780367583996 / Angielski / Miękka / 2020 / 188 str.

Jonathan Tummons
Professionalism in Post-Compulsory Education and Training: Empirical and Theoretical Perspectives Jonathan Tummons 9780367583996 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Professionalism in Post-Compulsory Education and Training: Empirical and Theoretical Perspectives

ISBN-13: 9780367583996 / Angielski / Miękka / 2020 / 188 str.

Jonathan Tummons
cena 193,86
(netto: 184,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on current and recent research into the working lives of teachers and trainers in further and adult education and training, this book brings together a series of key contemporary debates regarding what it means to be a professional in further or adult education. The chapters in this book were originally published as articles in Resear

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teacher Training & Certification
Medical > Education & Training
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367583996
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
188
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
24.38 x 17.27 x 0.76
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction  Part I: Professionalism – standards and policies  1. Performativity and professional development: the gap between policy and practice in the English further education sector  2. One step forward, two steps back? The professionalisation of further education teachers in England  3. Professional versus occupational models of work competence  4. Professionalism in vocational education: international perspectives  Part II: Professional Identities  5. ‘Square peg – round hole’: the emerging professional identities of HE in FE lecturers working in a partner college network in south-west England  6. Professionalism, identity and the self: the de-moralisation of teachers in English sixth form colleges  7. The state of professional practice and policy in the English further education system: a view from below  8. The impact of lecturers’ initial teacher training on continuing professional development needs for teaching and learning in post-compulsory education  Part III: Constructions of Professionalism  9. ‘Nothing will prevent me from doing a good job’. The professionalisation of part-time teaching staff in further and adult education  10. Expansive and restrictive approaches to professionalism in FE colleges: the observation of teaching and learning as a case in point  11. Professionalism: doing a good job!  12. Locating post-16 professionalism: public spaces as dissenting spaces

Jonathan Tummons is Associate Professor of Education at Durham University, UK. He has researched and published widely on a range of issues relating to professional, further, and higher education. His current research focuses on professional learning within medical education, and on the use of Learning Architectures theory in higher education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia