• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3

ISBN-13: 9781433153396 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

Rebecca Ann Lind
Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3 Jones, Steve 9781433153396 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3

ISBN-13: 9781433153396 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

Rebecca Ann Lind
cena 623,58 zł
(netto: 593,89 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 618,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Continuing the explorations begun in the first two Produsing Theory volumes, this book investigates some of the tensions generated in the spaces enabled by the confluence of the formerly disparate activities of producing and consuming media.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Psychology > General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Seria wydawnicza:
Digital Formations
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433153396
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000566124
Ilość stron:
276
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"A collection of sparkling ideas from many of the field's best thinkers, this book is sure to generate productive discussion." -Nancy Baym, Senior Principal Researcher, Microsoft Research

Contents - Acknowledgments - Rebecca Ann Lind: Produsing Theory in a Digital World: Minding the Gap - Ellen Watts and Andrew Chadwick: "With and between you all": Celebrity Status, User-Audience Networks, and Representative Claims in Emma Watson's Feminist Politics - Crystal Abidin: L8r H8r: Commoditized Privacy, Influencer Wars, and Productive Disorder in the Influencer Industry - Michael Potts: Production and Performance of White Anti-Racism in Online Media - Sharon Meraz: Networked Gatekeeping and Networked Framing of #BlackLivesMatter Publics during the 2016 US Presidential Election - James Ngetha Gachau: The Potential of Social Media Groups to Afford Users a Voice - Christina Dunbar-Hester: "Glamorous factories of unpredictable freedom": Care, Coalition, and Hacking Hacking - Mara Einstein: Religious Influencers: Faith in the World of Marketing - Akane Kanai: Audiences, Affects, Attachments: Theorizing Textual Approaches to Digital Culture - Ehsan Dehghan, Axel Bruns, Peta Mitchell and Brenda Moon: Discourse-Analytical Studies on Social Media Platforms: A Data-Driven Mixed-Methods Approach - Erin L. SpottsWood and Christopher J. Carpenter: The Hyperperception Model: How Observing Others on Social Media Can Affect People in Close Relationships - Marina Krcmar, Drew P. Cingel, Yifan Zhao, and Lauren Taylor: Proposing a Model of Social Media Use and Well-Being - Annette Hill: Audiences Assemble: Becoming an Audience and Produser in Mixed Media Environments - Jaime Banks: Coordination, Continuity, Configuration: Toward a Mattering Framework for Human-Machine Produsing - Robert W. Gehl: Afterword: The Legitimacy of Produsage - Contributors - Index.

Rebecca Ann Lind (Ph.D., University of Minnesota) is Associate Professor of Communication at the University of Illinois at Chicago. She has published on race, gender, class and media; journalism; new media; media ethics; and media audiences.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia