• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Process Innovation in the Global Fashion Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Process Innovation in the Global Fashion Industry

ISBN-13: 9781137523518 / Angielski / Twarda / 2019 / 125 str.

Byoungho Jin; Elena Cedrola
Process Innovation in the Global Fashion Industry Byoungho Jin Elena Cedrola 9781137523518 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Process Innovation in the Global Fashion Industry

ISBN-13: 9781137523518 / Angielski / Twarda / 2019 / 125 str.

Byoungho Jin; Elena Cedrola
cena 261,63
(netto: 249,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Palgrave Pivot
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Managemen
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137523518
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
125
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Table of Contents

 

Chapter 1.            Process Innovation: Hidden Secret to Success and Efficiency

                  Byoungho Ellie Jin, Elena Cedrola, & Naeun Lauren Kim

 

Chapter 2.       Patrizia Pepe: Unconventional Innovation and Integration in Fashion Supply Chain

Paola Signori & Simone Guercini

Chapter 3. MUJI: Brand Concept Creates Process Innovation

     Akiko Masuda

 

Chapter 4. Arena Water Instinct: Process Innovation Built-in the Company DNA

                 Elena Cedrola, Ksenia Silchenko, & Stefania Masè

 

Chapter 5. Trunk Club: Revolutionizing the Retail Model in Fashion

      Dipali Modi & Li Zhao

Byoungho Ellie Jin is Albert Myers Distinguished Professor in the Department of Textile and Apparel, Technology and Management at North Carolina State University, USA.

Elena Cedrola is Full Professor at the University of Macerata, Italy, where she teaches management and international marketing. She is also Professor of International Marketing at the Catholic University of Milan, Italy.

“This book highlights the managerial implications related to reducing the operation costs and improving the customer service. The theoretical framework of process innovation is supported by case studies from different perspectives. An interesting to read for both scholars and practitioners.”
—Riccardo Resciniti, Full Professor of International Management and Marketing, University of Sannio, Italy and President, Società Italiana Marketing

Process innovations - an improved way of doing things – help firms achieve higher-level performance by reducing the time and cost to produce a product or perform a service, and increasing productivity and growth.  This book provides a comprehensive examination of process innovations occurring in the global fashion industry, with a focus on fashion brands from USA, Italy, and Japan. It offers practical insights for enhancing efficiency in the supply chain as well as management process such as work routines, information flow, and organization structures. Using case analyses, this book will help readers to grasp how successful fashion companies optimize their operations and advance their competitive position by integrating process innovations into their supply chain and management systems. 




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia