• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN-13: 9783319118840 / Angielski / Twarda / 2014 / 489 str.

Harlan E. Spotts; H. Lee Meadow
Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference Spotts, Harlan E. 9783319118840 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN-13: 9783319118840 / Angielski / Twarda / 2014 / 489 str.

Harlan E. Spotts; H. Lee Meadow
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the "Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS)" and "AMS Review." Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

This volume includes the full proceedings from the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Montreal, Canada."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academ
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319118840
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2015
Numer serii:
000766227
Ilość stron:
489
Waga:
1.50 kg
Wymiary:
28.5 x 21.7 x 3.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Buyer Behavior in International Markets.- Advertising and Consumer Behavior.- Customer Delivery Systems: From Mom and Pop to the WWW.- Managing Marketing Relationships Within and Across Firms.- Globalization: A Marketing Management Perspective.- The Active Service Consumer.- Service on the Edge.- The Outcome of Value Creation: Satisfaction & Patronage.- Satisfaction, Patronage, and Profitability: Is There a Retailing Relationship?.- Adding Value to Marketing Through Integration.- Vulnerable and At-Risk Consumers.- Teaching Philosophies of Outstanding Teachers.- Integration: Where Does Marketing Fit?.- The Role of Information in Global Marketing.- Buyer Characteristics.- Marketing Alliances between Businesses and Nonprofits.- Globalization: Culture and Values.- Trends and Practices in the Government Environment.- Industrial Communications.- Understanding Evaluations in Ethical Decision Making.- Entrepreneurship, Innovation and Performance in Established Firms.- Globalization: Culture and the Media.- Marketing, Effectiveness, and the Integrated Curriculum.- Choice Models and Multivariate Methods.- Is Good Citizenship Good Business? Cognitive and Affective Dimensions of Buyer Behavior.- Electronic Commerce, Quality, and Public Policy.- Ethical Attitudes and Behaviors in Marketing Practices.- Marketing Across Cultures.- The Product and Price Components of Value.- Topic Tables: Marketing in the Millennium.- Marketing Mix Decisions in the Global Context.- Country Risks and Marketing Practices in the Global Context.- Measurement Issues in Service Marketing.- Building, Evaluating, and Benefiting from Corporate Citizenship and Codes of Ethics.- Entrepreneurship as it Relates to Networks, Alliances and Alternative Contexts.- Strategic Marketing Management.- Marketing Tools in Not-For-Profit Settings.- Latent Variable Interactions and IRT.- Country Risks and Marketing Practices in the Global Context (continued).- Discussant Comments.

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

This volume includes the full proceedings from the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Montreal, Canada.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia