• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Problem-Based Learning in Elementary School: What Strategies Help Elementary Students Develop? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Problem-Based Learning in Elementary School: What Strategies Help Elementary Students Develop?

ISBN-13: 9783030705978 / Angielski / Miękka / 2021 / 85 str.

Samantha S. Reed; Carol A. Mullen; Emily T. Boyles
Problem-Based Learning in Elementary School: What Strategies Help Elementary Students Develop? Samantha S. Reed Carol A. Mullen Emily T. Boyles 9783030705978 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Problem-Based Learning in Elementary School: What Strategies Help Elementary Students Develop?

ISBN-13: 9783030705978 / Angielski / Miękka / 2021 / 85 str.

Samantha S. Reed; Carol A. Mullen; Emily T. Boyles
cena 282,42 zł
(netto: 268,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 269,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Educational Psychology
Education > Teacher Training & Certification
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springerbriefs in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030705978
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000418478
Ilość stron:
85
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Figures

List of Tables

1.   Introduction

     Abstract

     Overview

     About this Book

    Statement of the Problem

    Significance of the Research

    Purpose and Justification of the Study

    Definitions of Terms

    Organization

     Summary

 

2.   A Review of Literature

Abstract 

Overview

Search Processes and Criteria

Synthesis of Literature

Problem-based Learning (PBL) Defined

History of PBL

Student Achievement

Profile of a Virginia Graduate’s 5 Cs

Summary

 

3.   Methodology

           Abstract

           Overview

      .... Research Design

    ..... Research Design Justification

    ..... Study Setting

    ..... Participant Selection

           Limitations/Delimitations

    ..... Data Collection Procedures

    ..... Study Approval Process and Timeline

     ..... Instrument Design and Validation

                       PBL Teacher Interview Protocol

    ..... Data Treatment and Management

     ..... Data Analysis

     ..... Summary


 

            4. Data Analysis and Findings Snapshot

                       Abstract

                       Overview

                       Analysis of Interview Questions

                                Q1

                                Q2

                                Q3a

                                Q3b

                                Q3c

Q3d
Q3e

                                Q4

                                Q5

                                Q6

                                Q7

                                Q8     

                       Findings Snapshot

                       Summary

 

5.   Discussion of Findings

                       Abstract

                       Overview

                       Examination of Findings

                       Practitioner Implications

                       Policy Implications

                       Recommendations for Further Research

                       Reflections

 

            6. Conclusions

                       Abstract

                       Overview

                       Reflections

 

References

 

Appendixes

A. Literature Review Table With Select Entries

B.  PBL Teacher Interview Protocol

Sample Data Analysis

Samantha S. Reed, EdD, is Principal at Hillsville Elementary, a PK–05 school in Virginia, USA. She has been serving for 8 years as an education leader. Previously, she was an elementary teacher and division math specialist. Her dissertation focused on problem-based learning and student development of 21st century skills. She is a graduate of the Educational Leadership program at Virginia Tech.

Carol A. Mullen, PhD, is Professor of Educational Leadership at Virginia Tech, USA, and a J. William Fulbright Senior Scholar alumnus. She is an internationally acclaimed, award-winning scholar whose research in education encompasses leadership, mentoring, creativity, and globalism using social justice lenses. Her Springer books include Revealing Creativity (2020); Veteran Teacher Resilience (with Shields, 2020); and Creativity Under Duress in Education? (2019, edited) Forthcoming is the Handbook of Social Justice Interventions in Education (edited). Her alma mater, the University of Toronto/Ontario Institute for Studies in Education (Canada), awarded her The Excellence (OISE Leaders & Legends) Award in 2020.

Emily T. Boyles, EdD, is Coordinator of English Learner Professional Development for Grayson County Public Schools in Virginia and Adjunct Professor at Fortune University in California, USA. She was formerly an elementary school principal, assistant principal, and high-school Spanish teacher. Her dissertation focused on principals’ support of student achievement in Title I schools within rural Appalachia. She has coauthored a book chapter and journal article. She is a graduate of the Educational Leadership program at Virginia Tech.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia