• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pro Logo: Brands as a Factor of Progress » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pro Logo: Brands as a Factor of Progress

ISBN-13: 9781403918253 / Angielski / Twarda / 2003 / 322 str.

Michel Chevalier; Gerald Mazzalovo
Pro Logo: Brands as a Factor of Progress Chevalier, M. 9781403918253 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pro Logo: Brands as a Factor of Progress

ISBN-13: 9781403918253 / Angielski / Twarda / 2003 / 322 str.

Michel Chevalier; Gerald Mazzalovo
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The authors of this book are top executives in the luxury goods industry. In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity. In summary they argue that brands cannot be held responsible for the imperfections and excesses of the worldwide economic and political systems, but that they can be signs of excellence and differentiation and vectors of values which favour multicultural understanding and put people in a position to generate progress.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403918253
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2004
Ilość stron:
322
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
14.5 x 22.4 x 2.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

'Cheeky title, cheeky jacket. If this does half as well as you know what, it'll be a winner.' - Keith Clack, The Bookseller

Introduction PART 1: THE WORLD OF BRANDS What is a Brand? Anti-Brand Communication From Value to Progress PART 2: BRAND MANAGEMENT Brand Identity The Brand Lifecycle and the Global Dimension The Brand Audit PART 3: THE ROLE OF THE CONSUMER Consumers' Behaviour Consumers' Power Structured Consumer Action Conclusion: Brands and Globalization

MICHEL CHEVALIER is a Partner at Executive Interim Management. He has previously worked for the Boston Consulting Group, has been CEO of Paco Rabanne, Executive Vice-President of BlueBell Asia in Tokyo and Hong Kong and CEO of Revillon. He has taught at leading business schools, including INSEAD, CEDEP, ESSEC and HEC and is currently Professor at the Institut Superieur du Marketing du Luxe and at ESSEC, France.

GÉRALD MAZZALOVO is consulting and teaching brand management. He is currently President of the CLERGERIE group. He has been CEO at Ferragamo (USA), has worked for Arthur Andersen in Milan and been President at Loewe and Bally. He teaches at ESSEC, France on their MBA in Luxury Brand Management.

Mazzalovo, Gerald Professeur de marketing du luxe.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia