• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pro Java 6 3D Game Development: Java 3d, Jogl, Jinput and Joal APIs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pro Java 6 3D Game Development: Java 3d, Jogl, Jinput and Joal APIs

ISBN-13: 9781430211860 / Angielski / Miękka / 2014 / 528 str.

USA) Andrew Davison (Vassar College
Pro Java 6 3D Game Development: Java 3d, Jogl, Jinput and Joal APIs Davison, Andrew 9781430211860 Apress - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pro Java 6 3D Game Development: Java 3d, Jogl, Jinput and Joal APIs

ISBN-13: 9781430211860 / Angielski / Miękka / 2014 / 528 str.

USA) Andrew Davison (Vassar College
cena 222,90
(netto: 212,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Create strange lands filled with mysterious objects (cows frozen in blocks of ice, chirping penguins, golden globes with wavering eyes) and throw away your keyboard and mouse, to go exploring armed only with a gamepad, power glove, or just your bare hands Java gaming expert Andrew Davison will show you how to develop and program 3D games in Java technology on a PC, with an emphasis on the construction of 3D landscapes. It's assumed you have a reasonable knowledge of Java--the sort of thing picked up in a first Java course at school.Topics are split into three sections: Java 3D API, non-standard input devices for game playing, and JOGL. Java 3D is a high-level 3D graphics API, and JOGL is a lower-level Java wrapper around the popular OpenGL graphics API.You'll look at three non-standard input devices the webcam, the game pad, and the P5 data glove. Along the way, you'll utilize several other games-related libraries including JInput, JOAL, JMF, and Odejava.Learn all the latest Java SE 6 features relevant to gaming, including splash screens, JavaScript scripting as well as the desktop and system tray interfaces.Unique coverage of Java game development using both the Java 3D API and Java for OpenGL, as well as invaluable experience from a recognized Java gaming guru, will provide you with a distinct advantage after reading this book.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Software Development & Engineering - General
Computers > Languages - Java
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Apress
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781430211860
Rok wydania:
2014
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
528
Waga:
0.85 kg
Wymiary:
23.5 x 19.05 x 2.59
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

A table of contents is not available for this title.

Andrew Davison received his Ph.D. from Imperial College in London in 1989. He was a lecturer at the University of Melbourne for six years before moving to Prince of Songkla University in Thailand in 1996. He has also taught in Bangkok, Khon Kaen, and Hanoi. His research interests include scripting languages, logic programming, visualization, and teaching methodologies. This latter topic led to an interest in teaching games programming in 1999. His O'Reilly book, iKiller Game Programming in Java/i, was published in 2005.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia