• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Printwerbung: klassisches Marketing und Neuromarketing im Vergleich : Kombinierte Kunst führt zum Erfolg » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Printwerbung: klassisches Marketing und Neuromarketing im Vergleich : Kombinierte Kunst führt zum Erfolg

ISBN-13: 9786202201490 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 92 str.

Christine Galbicsek
Printwerbung: klassisches Marketing und Neuromarketing im Vergleich : Kombinierte Kunst führt zum Erfolg Galbicsek, Christine 9786202201490 AV Akademikerverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Printwerbung: klassisches Marketing und Neuromarketing im Vergleich : Kombinierte Kunst führt zum Erfolg

ISBN-13: 9786202201490 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 92 str.

Christine Galbicsek
cena 223,72
(netto: 213,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Die Seele denkt nie ohne ein inneres Bild." (Aristoteles) Aber woher weiß ich, welches Bild im Konsumenten entsteht und wie kann ich es erzeugen? Dieses Buch gibt Antworten auf genau diese Fragen und zeigt Wege, wie der Zugang zum Kunden mit dem klassischen Vehikel Printwerbung geschaffen werden kann. Es gibt Einblicke in die Funktionsweise des menschlichen Gehirns bei Kaufentscheidungen und lüftet so manches Geheimnis erfolgreicher Werbung. Bühne frei und Vorhang auf :-)

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
AV Akademikerverlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9786202201490
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
92
Wymiary:
15x22x0.5
Oprawa:
Miękka

Galbicsek, Christine
Christine Galbicsek, MSc vereinigt die Bereiche Gesundheitswesen, als diplomierte Physiotherapeutin, sowie Marketing und Vertrieb in einer Person. Sport und Ernährung zählen ebenso zu ihren Interessen, wie auch die Natur und das immerwährende Interesse hinter die Kulissen des Lebens zu blicken.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia