• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Practitioner's Guide to Empirically Based Measures of School Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Practitioner's Guide to Empirically Based Measures of School Behavior

ISBN-13: 9780306472671 / Angielski / Twarda / 2002 / 231 str.

Mary Lou Kelley; Mary Lou Kelley; David Reitman
Practitioner's Guide to Empirically Based Measures of School Behavior Mary Lou Kelley Mary Lou Kelley David Reitman 9780306472671 Kluwer Academic/Plenum Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Practitioner's Guide to Empirically Based Measures of School Behavior

ISBN-13: 9780306472671 / Angielski / Twarda / 2002 / 231 str.

Mary Lou Kelley; Mary Lou Kelley; David Reitman
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Children s display of unacceptable behavior in the school setting, school violence, academic underachievement, and school failure represent a cluster of problems that touches all aspects of society. Children with learning and behavior problems are much more likely to be un- ployed, exhibit significant emotional and behavior disorders in adulthood, as well as become incarcerated. For example, by adolescence, children with Attention Deficit Hyperactivity D- order are more likely to be retained a grade, drop out of school, have contact with the law, or fair worse along a number of dimensions than their unaffected siblings (Barkely, 1998). Identification, assessment, and treatment of children with externalizing behavior problems and learningdisabilities is critical to optimizing development and prevention of relatively - tractable behavioral and emotional problems in adulthood. For example, poor interpersonal problem solving and social skills excesses and deficits are strongly associated with poor o- come in adolescence and adulthood. The school is where children learn essential academic, social, and impulse control skills that allow them to function effectively in later years. School is where problems in these areas can be most easily identified and addressed. The purpose of this book is to provide an overview of assessment practices for evaluating children s externalizing behavior problems exhibited in the school environment. Reviews of approximately 100 assessment devices for measuring children s externalizing problems are included. Instruments include structured interviews, rating scales, and observational methods."

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > Assessment, Testing & Measurement
Education > Behavioral Management
Wydawca:
Kluwer Academic/Plenum Publishers
Seria wydawnicza:
Aabt Clinical Assessment Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780306472671
Rok wydania:
2002
Wydanie:
2003
Numer serii:
000225414
Ilość stron:
231
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
25.91 x 18.54 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Guide to Volume III: Externalizing Behavior in Children. Introduction. 1. Assessment of children's behavior in the school setting. 2. Behavior problems in the school setting: synthesizing structural and functional assessment. 3. Functional assessment of school-based concerns. 4. Direct assessment of clients' instructional needs: improving academic, social, and emotional outcomes. Part II: Assessment Instruments. 5. Summary grid of reviewed measures. 6. Measures of externalizing and attentional problems in children. References. Subject index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia