• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Practical Use of ICT in Science and Mathematics Teachers' Training at DUCE: An Analysis of Prospective Teachers' Technological Pedagogical Content Kno » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Practical Use of ICT in Science and Mathematics Teachers' Training at DUCE: An Analysis of Prospective Teachers' Technological Pedagogical Content Kno

ISBN-13: 9783656020783 / Angielski / Miękka / 2011 / 70 str.

Ayoub Kafyulilo
Practical Use of ICT in Science and Mathematics Teachers' Training at DUCE: An Analysis of Prospective Teachers' Technological Pedagogical Content Kno Kafyulilo, Ayoub 9783656020783 GRIN Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Practical Use of ICT in Science and Mathematics Teachers' Training at DUCE: An Analysis of Prospective Teachers' Technological Pedagogical Content Kno

ISBN-13: 9783656020783 / Angielski / Miękka / 2011 / 70 str.

Ayoub Kafyulilo
cena 240,09 zł
(netto: 228,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,72 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Master's Thesis from the year 2011 in the subject Computer Science - Didactics, grade: -, University of Twente (Behavioural Science), course: ICT in science and mathematics - Educational Science and Technology, language: English, abstract: This study investigated the ways through which pre-service science and mathematics teachers at Dar es Salaam University College of Education (DUCE) can acquire competencies for integrating technology pedagogy and content in teaching. Specifically the study investigated the preservice teachers ICT integration competencies; practices that can be effective in enhancing pre-service science and mathematics teachers competency in integrating technology, pedagogy and content; as well as the impact of those practices in the development of preservice teachers technological pedagogical content knowledge.§An action research approach was employed in the study, employing the pre and post-intervention assessment of preservice teachers knowledge on technology, pedagogy and content. Planed interventions were carried out during the study, to enable preservice teachers to identify areas of weaknesses in their technology integration competencies, and propose alternative approaches for addressing the identified weaknesses. Student questionnaire, instructor interview and observation checklist were used to collect date before, during and after intervention. Researcher s log book, digital camera and audio recorder were used in recording events and activities taking place during the study. §Findings revealed that when preservice teachers engage in hands on activities such as microteaching, lesson design and the opportunity to share their ideas with peers, they easily developed their technological pedagogical content knowledge. An analysis of knowledge change after the intervention, showed a significant difference between pre-intervention and post intervention preservice§teachers knowledge of TPACK. It is therefore concluded that, the adoption of hands on activities that uses technology and involve teachers in planning of what to teach, how to teach and with what technology to teach, and provision of an opportunity to share this plan with colleagues, can make a significant change in the development of TPACK among preservice teachers.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Computers > Reference
Crafts & Hobbies > General
Wydawca:
GRIN Verlag
Seria wydawnicza:
Akademische Schriftenreihe, Bd. V179521
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656020783
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
70
Waga:
0.10 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.43
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia