• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Practical Customer Success Management: A Best Practice Framework for Rapid Generation of Customer Success » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Practical Customer Success Management: A Best Practice Framework for Rapid Generation of Customer Success

ISBN-13: 9780367182762 / Angielski / Twarda / 2019 / 246 str.

Richard Adams
Practical Customer Success Management: A Best Practice Framework for Rapid Generation of Customer Success Richard Adams 9780367182762 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Practical Customer Success Management: A Best Practice Framework for Rapid Generation of Customer Success

ISBN-13: 9780367182762 / Angielski / Twarda / 2019 / 246 str.

Richard Adams
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book provides a simple-to-follow best practice framework that explains what the core CSM (customer success management) steps are at each stage of the customer journey to business outcome success.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Training
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367182762
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
246
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
25.91 x 18.54 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Acknowledgments. Who is This Book For?. Foreword. About the Author. Introduction. Chapter 1: An Overview of the Customer Success Manager’s Role. Chapter 2: Readiness for Customer Success Management. Chapter 3: Customer Success Management Tasks, Tools and Techniques. Chapter 4: Practical CSM Framework Stage 1: Preparation. Chapter 5: Practical CSM Framework Phase 2: Commitment. Chapter 6: Practical CSM Framework Phase 3: Onboarding. Chapter 7: Practical CSM Framework Phase 4: Adoption Planning Part 1 – Concepts. Chapter 8: Practical CSM Framework Stage 4: Adoption Planning Part 2 - Practice. Chapter 9: Practical CSM Framework Phase 5: Adoption Implementation. Chapter 10: Practical CSM Framework Phase 6: Value Realization. Chapter 11: Practical CSM Framework Phase 7: Engagement Evaluation. Chapter 12: Concluding Thoughts.

Rick Adams is an independent author, trainer and consultant, specializing in helping companies of all types and sizes deliver measurable business value for their customers. Adams has over 25 years’ experience of helping companies to realize business success, including owning his own startup software-as-a-service business which he sold in 2012 to focus on writing, training and consulting. Over the years, Adams has delivered training and consultancy to many hundreds of businesses and thousands of sales, technical and customer success professionals in over 30 countries across four continents. His recent work includes the development and delivery of a global certification program on customer success management for Cisco Systems Inc. In addition to authoring many training manuals and presentations, he has written numerous technical articles for US-based and UK-based publications with worldwide distribution. He is now based in the rural west coast of Ireland where he lives with his two dogs Zeus and Terri. His current focus is on helping individuals and companies develop best practices in customer success management and in business outcomes focused selling.

Adams, Richard Richard Adams was born in 1920. In the mid-sixties... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia