Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Post-Pandemic Social Studies: How Covid-19 Has Changed the World and How We Teach » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Post-Pandemic Social Studies: How Covid-19 Has Changed the World and How We Teach
ISBN-13
: 9780807766255 / Angielski / Miękka / 2021 / 272 str.
Wayne Journell
;
Joel Westheimer
;
Tyrone C. Howard
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Post-Pandemic Social Studies: How Covid-19 Has Changed the World and How We Teach
ISBN-13
: 9780807766255 / Angielski / Miękka / 2021 / 272 str.
Wayne Journell
;
Joel Westheimer
;
Tyrone C. Howard
cena
141,40
zł
(netto: 134,67 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 135,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Social Science
Education
>
Curricula
Social Science
>
Social Classes & Economic Disparity
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Research and Practice in Social Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807766255
Rok wydania:
2021
Numer serii:
001176678
Ilość stron:
272
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.61 x 15.39 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Foreword ix
Joel Westheimer
Preface xiii
Introduction 1
Wayne Journell
PART I: TEACHING ABOUT THE COVID-19 PANDEMIC 11
1. Putting COVID-19 Into Historical Context 13
Catherine Mas
2. Situating COVID-19 Within the Context of Death and Grief 28
Rebecca C. Christ, Bretton A. Varga, Mark E. Helmsing, and Cathryn van Kessel
3. How Should We Remember COVID-19? Designing Inquiry for Social–Emotional Learning 41
Carly Muetterties and Holly Wright
4. Examining COVID-19 with Young Learners: An Interdisciplinary Inquiry Design Model Approach 60
Lisa Brown Buchanan, Cara Ward, Tracy Hargrove, Amy Taylor, Maggie Guggenheimer, and Lynn Sikma
5. Ideology, Information, and Political Action Surrounding COVID-19 81
Christopher H. Clark
6. The Spatiality of a Pandemic: Deconstructing Social Inequality Through Social Inquiry 94
Sandra J. Schmidt
PART II: COVID-19 AND A CRITICAL EXAMINATION OF SOCIAL STUDIES TEACHING AND LEARNING 109
7. A Hill Made of Sand: COVID-19 and the Myth of American Exceptionalism 111
Wayne Journell
8. COVID-19 as a Symptom of Another Disease 125
Cathryn van Kessel
9. The Inclusion of Economic Inequality in the Social Studies Curriculum: Toward an Education for Participatory Readiness 137
Leonel Pérez Expósito and Varenka Servín Arcos
10. "Get Your Knee Off Our Neck!" Historicizing Protests in the Wake of COVID-19 151
Kristen E. Duncan and Amber M. Neal
11. Anti-Asian Violence Amid the COVID-19 Pandemic and Implications for Social Studies Education 163
Sohyun An and Noreen Naseem Rodríguez
12. Breathing Life Back Into Social Studies: Lessons from COVID-19 175
Jennifer Hauver
13. Taking Seriously the Social in Elementary Social Studies 187
Katherina A. Payne and Anna Falkner
14. Rethinking the American Value of Freedom in the Post–COVID-19 Social Studies Curriculum: An Altruism Perspective 200
Yun-Wen Chan and Ya-Fang Cheng
15. Global Learning for Global Citizenship Education: The Case of COVID-19 210
Sarah A. Mathews
16. Teaching Federalism: Investigating Federal vs. State Power in the Wake of a Pandemic 222
Karon LeCompte, Brooke Blevins, and Kevin R. Magill
17. What Do We Leave Behind? Assessment of Student Learning in Social Studies Post–COVID-19 236
Stephanie van Hover, Michael Gurlea, Tyler Woodward, David Hicks, and David Gerwin
Afterword 251
Tyrone C. Howard
About the Editor and Contributors 255
Index 258
Westheimer, Joel
Assistant Professor of Education and a Fellow of t...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: