• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Positioning and Opportunity Assessment Report with main focus on Germany, China, USA, New Zealand: The establishment of an English Tea Company » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Positioning and Opportunity Assessment Report with main focus on Germany, China, USA, New Zealand: The establishment of an English Tea Company

ISBN-13: 9783640914555 / Angielski / Miękka / 2011 / 46 str.

Letizia Zisa
Positioning and Opportunity Assessment Report with main focus on Germany, China, USA, New Zealand: The establishment of an English Tea Company Zisa, Letizia 9783640914555 GRIN Verlag oHG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Positioning and Opportunity Assessment Report with main focus on Germany, China, USA, New Zealand: The establishment of an English Tea Company

ISBN-13: 9783640914555 / Angielski / Miękka / 2011 / 46 str.

Letizia Zisa
cena 177,60
(netto: 169,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 177,11
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Leeds Metropolitan University, language: English, abstract: PESTLE-framework In order to analyse the macro environmental influences which have a considerable impact on Bettys, the English Tea Company located in the north east of England, it is economically reasonable to look at the PESTLE framework. This framework is a useful tool to understand the environment in which an organisation operates. Environmental influences never influence an organisation to the same extent, for some organisations any changes in the surrounding environment will pose a threat but for others those changes might be favourable. "Also, it will affect some organisations favourably whilst posing a threat to others" (Johnson, G., Scholes, K.,2002, p.102). The PESTLE- framework categorises the influences of the environment into six types: political, economic, social, technological, legal and environmental. Market Entry Strategies - Entering a new market is always a critical and fundamental decision due to the advantages and disadvantages of each entry strategy, which will have an influence on the organisation's performance. "Furthermore, the choice of entry method will involve the firm in a long-term commitment from which it might find it hard to extricate itself without some cost." (Chee, H., Harris, R.,1998, p. 292). According to Chee and Harris (1998, p. 291) "(...) it is not a practical strategy to enter all markets with one single entry method; many large companies adopt multiple entry strategies (...)." Indirect Exporting - As illustrated in the graphics, indirect exporting involves the lowest risk factor when entering a foreign market. This is an ideal strategy for companies that have not got any contacts to the foreign market. Bettys could sell its products to an intermediary in Yorkshire, who himself then sells this products to the Ger

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
GRIN Verlag oHG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640914555
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
46
Waga:
0.07 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia