• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Marketing in the United States » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Marketing in the United States

ISBN-13: 9780415632850 / Angielski / Twarda / 2014 / 330 str.

Jennifer Lees-Marshment; Brian Conley; Kenneth Cosgrove
Political Marketing in the United States Jennifer Lees-Marshment Brian Conley Kenneth Cosgrove 9780415632850 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Marketing in the United States

ISBN-13: 9780415632850 / Angielski / Twarda / 2014 / 330 str.

Jennifer Lees-Marshment; Brian Conley; Kenneth Cosgrove
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Political marketing in the United States explores how politicians and parties utilize marketing concepts and tools, providing an up-to-date and broad overview of how marketing permeates US politics. The volume focuses on current and recent elections and leaders, and covers a range of topics, including market research, marketing parties and volunteers, strategy and branding, communications, delivery, and marketing in government.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415632850
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
330
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Foreword; Dennis Johnson. 1. Marketing US politics; Jennifer Lees-Marshment, Brian Conley and Kenneth Cosgrove. 2. The emergence of voter targeting: learning to send the right message to the right voters; Michael John Burton and Tasha Miracle. 3. Database political marketing in campaigning and government; Lisa Spiller and Jeff Bergner. 4. Boutique populism: The emergence of the Tea Party movement in the age of digital politics; André Turcotte and Vincent Raynauld. 5. Primary elections and US political marketing; Neil Bendle and Mihaela-Alina Nastasoiu. 6. Branding the Tea Party: political marketing and an American social movement; William J. Miller. 7. Access Hollywood: celebrity endorsements in American politics; Alex Marland and Mireille Lalancett. 8. Personal political branding at state level; Kenneth Cosgrove. 9. Brand management and relationship marketing in online environments; Darren G. Lilleker and Nigel Jackson. 10. Relationship marketing in social media practice: perspectives, limitations and potential; Christine B. Williams and Girish J. "Jeff" Gulati. 11. Mama Grizzlies: Republican female candidates and the political marketing dilemma; Robert Busby. 12. The market research, testing and targeting behind American political advertising; Travis N. Ridout. 13. Crisis-management, marketing, and money in U.S. campaigns; R. Sam Garrett. 14. Communicating contemporary leadership in government: Barack Obama; Edward Elder. 15. Does Obama care?: assessing the delivery of health reform in the United States; Brian Conley. 16. US political marketing trends and implications; Jennifer Lees-Marshment, Brian Conley and Kenneth Cosgrove.

Lees-Marshment, Jennifer Jennifer Lees-Marshment is Founding Director for t... więcej >
Conley, Brian Conley is a graduate of the University of Tennesse... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia