• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election

ISBN-13: 9783030773328 / Angielski / Twarda / 2021 / 122 str.

Edward Elder; Jennifer Lees-Marshment
Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election Edward Elder Jennifer Lees-Marshment 9783030773328 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election

ISBN-13: 9783030773328 / Angielski / Twarda / 2021 / 122 str.

Edward Elder; Jennifer Lees-Marshment
cena 242,07 zł
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Ideologies - Democracy
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies in Political Marketing and Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030773328
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000793618
Ilość stron:
122
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1 - Introduction: Political Marketing & Management in New Zealand, 2017-2020

Chapter 2 – Vote Compass 2020 Part 1: Public Views on Policy and Leadership

Chapter 3 – Labour and National’s Market-Orientation in 2020

Chapter 4 - Communicating Market-Oriented Leadership During the COVID-19 Pandemic

Chapter 5 – Delivering in Government

Chapter 6 – Targeting Party Policies and Target Demographics

Chapter 7 –Targeting in Political Adverts by Major and Minor Parties social media

Chapter 8 - Political Marketing and Management in Practice: The Practitioner Perspectives

Chapter 9 - Conclusion

Edward Elder is Professional Teaching Fellow in the Faculty of Arts at the University of Auckland, New Zealand.

Jennifer Lees-Marshment is Associate Professor in Politics and International Relations at the University of Auckland, New Zealand.

This book is the second volume in the Palgrave Studies in Political Marketing and Management series to focus on political marketing and management in New Zealand’s general elections. Co-edited by political marketing experts Edward Elder and Jennifer Lees-Marshment from the University of Auckland, and with contributions from academics and practitioners, this book covers topics including political strategy, Vote Compass, market research, political branding, delivery marketing, targeting and political communication. Importantly, this book looks at the use of political marketing and management during a global health crisis, the COVID-19 pandemic. In doing so, this book provides valuable insights into political marketing and management in practice, not just for New Zealand, but for political leaders, parties and campaigners around the world.


Edward Elder is Professional Teaching Fellow in the Faculty of Arts at the University of Auckland, New Zealand.

Jennifer Lees-Marshment is Associate Professor in Politics and International Relations at the University of Auckland, New Zealand.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia