• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Marketing: Principles and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Marketing: Principles and Applications

ISBN-13: 9780815353201 / Angielski / Twarda / 2019 / 266 str.

Jennifer Lees-Marshment
Political Marketing: Principles and Applications Jennifer Lees-Marshment 9780815353201 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Marketing: Principles and Applications

ISBN-13: 9780815353201 / Angielski / Twarda / 2019 / 266 str.

Jennifer Lees-Marshment
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Substantially revised throughout, the third edition of Political Marketing continues to offer students the most comprehensive introduction to this rapidly growing field. It provides an accessible but in-depth guide to what political marketing is and how it is used in practice and encourages reflection on how it should be used in the futur

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815353201
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
266
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction to Political Marketing [Jennifer Lees-Marshment]  2. Political Strategy [Brian Conley and Jennifer Lees-Marshment]  Case Study 2.1: The failure of Blairism and the limits of market orientation [Aditya Tejas]  Democratic Debate 2.1: A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic [Otto Eibl]  3. Political Market Research [André Turcotte and Jennifer Lees-Marshment]  Case Study 3.1 - Big data analytics, technology, electoral choice and political marketing in 2017 Kenyan elections [Bozo Jenje Bozo]  Case study 3.2: Little data: Using social media to gain market research and inform campaign strategy at local government level [Nicholas Mignacca]  Democratic debate 3.1: The ethical issues around big data in politics [Jennifer Lees-Marshment, Edward Elder and Vincent Raynauld]  4. Political Branding [Jennifer Lees-Marshment]  Case Study 4.1: The success of Brand Trudeau in 2015 through clear, consistent messaging at a time for change [Amber Wharepapa]  Case Study 4.2: The (half a) Million-Dollar Slogan: Auckland Council’s Branding of Auckland City against Needham’s Criteria for Successful Brands [Sophie Sager]  Case Study 4.3: How to sell a U-turn to get re-elected: The case of Syriza from a political branding perspective [Panos Koliastasis]  Democratic Debate 4.1: Trumps political branding: Expanding the participation of an underserved market? [Kenneth M Cosgrove]  5. Internal Political Marketing [Robin Pettitt and Jennifer Lees-Marshment]  Case Study 5.1: Who calls the shots? How centralising power improved NZ Labour’s success at the 2017 Election [Heather du Plessis-Allan]  6. Broadcast Political Marketing Communication [Vincent Raynauld and Jennifer Lees-Marshment]  Case study 6.1: Targeting neglected voter groups online: The 2016 Hillary Clinton campaign and Americans with disabilities [Filippo Trevisan and Robert Rodriguez-Donoso]  Democratic Debate 6.1: Political Consultants’ Ethics of Conviction [Miloš Gregor]  7. Relational Political Marketing Communication [Edward Elder and Jennifer Lees-Marshment]  Case study 7.1: Communicating contemporary market-oriented governing leadership: Justin Trudeau 2015-7 [Danielle Parshotam and Edward Elder]  Democratic debate 7.1: The varied implications of relational political marketing communication [Edward Elder]  8. Political Delivery Marketing [Jennifer Lees-Marshment] Case study 8.1: The importance of communicating delivery: A case study of Justin Trudeau’s government [Hannah Lobb]  Case Study 8.2: ‘Delivering as the Mayor of Auckland: Phil Goff's first year’ [Ryan Mearns]  Democratic Debate 8.1: Canada’s Liberal Government as Delivery Devotees [Anna Esselment]  9. Conclusion: Political Marketing Practice and Ethics [Jennifer Lees-Marshment]  Democratic Debate 9.1: The Brexit Referendum and the limitations of consumer choice in political decisions [Paula Keaveney]  Democratic Debate 9.2: Political Marketing and Unfair Competition in Politics [Arthur Beckman] 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia