• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Communications: The General Election Campaign of 1992 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Communications: The General Election Campaign of 1992

ISBN-13: 9780521469647 / Angielski / Miękka / 1995 / 296 str.

Ivor Crewe; Brian Gosschalk
Political Communications: The General Election Campaign of 1992 Crewe, Ivor 9780521469647 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Communications: The General Election Campaign of 1992

ISBN-13: 9780521469647 / Angielski / Miękka / 1995 / 296 str.

Ivor Crewe; Brian Gosschalk
cena 152,66
(netto: 145,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The result of the 1992 British general election confounded the predictions of most pollsters and commentators. This book examines the process of communication between politicians and voters during the campaign. The contributors--politicians, party strategists, journalists, pollsters and political scientists--examine the role of the press and television in communicating the claims of the parties to the electorate and the response of the voters to the politicians. In addition, it focuses on the attempts of politicians to manipulate the mass media, and the media's resistance of these attempts.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Political Science > American Government - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521469647
Rok wydania:
1995
Ilość stron:
296
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction Ivor Crewe and Brian Gosschalk; Part I. The Politicians: 1. The Conservative campaign: against the odds John Wakeham; 2. The Liberal Democrats' campaign Richard Holme; 3. The Labour campaign Robin Cook; Part II. The Strategists: 4. The Conservative Party's strategy Shaun Woodward; 5. The Labour Party's strategy David Hill; 6. The Liberal Democrats' strategy Des Wilson; Part III. The Campaign on Television: 7. The parties and television Richard Tait; 8. Struggles for meaningful election communication: television journalism at the BBC, 1992 Jay G. Blumler, Michael Gurevitch and T. J. Nossiter; 9. Old values versus news values: the British 1992 general election campaign on television T. J. Nossiter, Margaret Scammell and Holli A. Semetko; 10. People metering: scientific research or clapometer? John Rentoul, Nick Robinson and Simon Braunholtz; Part IV. The Campaign in the Press: 11. 'Fact is free but comment is sacred'; or, Was it The Sun wot won it? David McKie; 12. Characters and assassinations: portrayals of John Major and Neil Kinnock in The Daily Mirror and The Sun Colin Seymour-Ure and Sandra Scott; 13. Failing to set the agenda: the role of election press conferences in 1992 Dennis Kavanagh and Brian Gosschalk; Part V. The Opinion Polls in the Campaign: 14. The polls and the 1992 general election Robert Waller; 15. The use of panel studies in British general elections Robert M. Worcester and Ivan Fallon; 16. Forecasting the 1992 election: the BBC experience John Curtice and Clive Payne; 17. The ITN exit poll Glyn Matthias and David Cowling; 18. The impact of the 1992 general election on the image of public opinion surveys Robert J. Wybrow; Part VI. Reflections: 19. Majorspeak: observations on the Prime Minister's style of speaking Max Atkinson.

Crewe, Ivor Ivor Crewe and Anthony King are Professors of Gove... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia