• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Branding

ISBN-13: 9780367492281 / Miękka / 2023 / 174 str.

Political Branding  9780367492281 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Branding

ISBN-13: 9780367492281 / Miękka / 2023 / 174 str.

cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book demonstrates the progress that has been made on political branding research across international contexts. It focuses on the critical application of new concepts and frameworks, generating a deeper understanding of unexplored settings and positioning research from multiple perspectives.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Political Science > Labor & Industrial Relations
Political Science > Public Policy - Communication Policy
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9780367492281
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
174
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Miękka

1. Evolution of Political Branding: Typologies, Diverse Settings and Future Research

Christopher Pich and Bruce I. Newman

2. Understanding the Magic of Credibility for Political Leaders: A Case of India and Narendra Modi

Varsha Jain and Ganesh B. E.

3. Moderators and Mediators of Framing Effects in Political Marketing: Implications for Political Brand Management

Andrzej Falkowski and Magdalena Jabłońska

4. Scripted Messengers: How Party Discipline and Branding Turn Election Candidates and Legislators into Brand Ambassadors

Alex Marland and Angelia Wagner

5. Exploring Personal Political Brands of Iceland’s Parliamentarians

Guja Armannsdottir, Stuart Carnell, and Christopher Pich

6. Why Cryptocurrencies Want Privacy: A Review of Political Motivations and Branding Expressed in "Privacy Coin" Whitepapers

John Harvey and Ines Branco-Illodo

7. The Emergence of Science as a Political Brand

Todd P. Newman

8. Symbolic Political Communication, and Trust: A Young Voters’ Perspective of the Indonesian Presidential Election

Ihwan Susila, Dianne Dean, Raja Nerina Raja Yusof, Anton Agus Setyawan and Farid Wajdi

Christopher Pich is senior lecturer in Marketing at Nottingham Business School, Nottingham Trent University, UK. Christopher is the Managing Editor for Europe of the Journal of Political Marketing and continues to publish articles in the Journal of Business Research, European Journal of Marketing, International Journal of Market Research and Journal of Politics and Policy. He focuses on topics such as political brand identity, image, reputation and co-branding in international settings.

Bruce I. Newman is Editor-in-Chief of the Journal of Political Marketing and author of several books and articles on political marketing, voter choice behavior and political strategy, including The Marketing of the President and most recently Brand (Kendall-Hunt Publishing, 2018).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia