• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Policymaking for Citizen Behavior Change: A Social Marketing Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Policymaking for Citizen Behavior Change: A Social Marketing Approach

ISBN-13: 9781138695993 / Angielski / Twarda / 2017 / 184 str.

Nancy R. Lee
Policymaking for Citizen Behavior Change: A Social Marketing Approach Nancy R. Lee 9781138695993 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Policymaking for Citizen Behavior Change: A Social Marketing Approach

ISBN-13: 9781138695993 / Angielski / Twarda / 2017 / 184 str.

Nancy R. Lee
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social marketing is a discipline unfamiliar to many policymakers, often confused with the more frequently applied and studied fields of social media, behavioral economics, or social change. Social marketing is a growing field and methodology, however, that has been successfully applied to improve public health, prevent injuries, protect the environment, engage communities, and improve financial well-being. Policymaking for Citizen Behavior Change is designed to demonstrate the ways in which social marketing can be an effective and efficient tool to change citizens' behavior, and how to advocate for and support its appropriate application. Providing a 10-Step Planning Model and examining a variety of social marketing cases and tools, including more than 40 success stories, Policymaking for Citizen Behavior Change is core reading for current policymakers, as well as all those studying and practicing social marketing, particularly in the public sector. It's also worthwhile supplementary reading for those studying public policy, public administration, environmental justice, public health, and other programs on how to effect social change.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Media & Internet
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138695993
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
184
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"As a city mayor, I really appreciate the book’s practical, example rich nature. It makes it clear that the social marketing approach to citizen behavior change may provide our best return on investment of resources." – Bruce Bassett, Mayor of City of Mercer Island, Washington, USA

Foreword Preface 1. Citizen Behavior Change for Good: Three Options  2. More on the Social Marketing Option: 10-Step Planning Model and 15 Principles for Success  3. Social Marketing to Improve Public Health: 10 Success Stories  4. Social Marketing to Reduce Fatal and Nonfatal Injuries: 10 Success Stories  5. Social Marketing to Protect the Environment: 10 Success Stories  6. Social Marketing to Engage Communities: Six Success Stories  7. Social Marketing to Enhance Financial Well-Being: Six Success Stories  8. Social Marketing to Increase Academic Performance: Six Success Stories  9.  Decision Criteria and Assessment Tools  10. Supporting a Successful Social Marketing Approach: The Policymaker’s Role  Appendix A: Social Marketing Plan Example: Youth Suicide Prevention  Appendix B: Social Marketing Plan Example: Emergency Preparedness 

Nancy R. Lee, MBA, has more than 30 years of professional marketing experience and is a teaching associate at the University of Washington, where she teaches social marketing in the Evans School of Public Policy and Governance.

Lee, Nancy R. Nancy R. Lee, MBA, is president of Social Marketin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia