Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Podcast in der Schule. Didaktische Einbettung und Reflexion des überarbeiteten Podcasts Muss ich mich selbst optimieren? » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Podcast in der Schule. Didaktische Einbettung und Reflexion des überarbeiteten Podcasts Muss ich mich selbst optimieren?
ISBN-13
: 9783346639059 / Niemiecki / Miękka / 2022 / 20 str.
Sarah Ackermann
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Podcast in der Schule. Didaktische Einbettung und Reflexion des überarbeiteten Podcasts Muss ich mich selbst optimieren?
ISBN-13
: 9783346639059 / Niemiecki / Miękka / 2022 / 20 str.
Sarah Ackermann
cena
158,53
zł
(netto: 150,98 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 149,68 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783346639059
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Ilość stron:
20
Waga:
0.04 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.13
Oprawa:
Miękka
Udostępnij
Czytaj nas na: