• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pleasure With Products : Beyond Usability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pleasure With Products : Beyond Usability

ISBN-13: 9780415237048 / Angielski / Twarda / 2002 / 390 str.

W. S. Green; William S. Green; Patrick Jordan
Pleasure With Products : Beyond Usability W. S. Green William S. Green Patrick Jordan 9780415237048 CRC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pleasure With Products : Beyond Usability

ISBN-13: 9780415237048 / Angielski / Twarda / 2002 / 390 str.

W. S. Green; William S. Green; Patrick Jordan
cena 1119,59 zł
(netto: 1066,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The last five years of the 20th century saw a major paradigm shift in the role of human factors in product design. Previously this was seen as pertaining almost exclusively to product usability, but new recognition is being given to pleasure-based human factors. This emphasizes the holistic nature of the experience of person-product inter-action. Wilst traditional human factors approaches tended to characterize the user in terms of his or her physical or cognitive processing capabilities, new huuman factors approaches are concerned with wider lifestyle issues.The quality of a design is judged not only on its fit with a persons cognitive and physical abilities but also depends on how it fits the person's lifestyle and self-image - their hopes, dreams values and asperations. Under the new paradigm, human factors specialists are concerned not only with the interaction design of products, but also with the products sensorial and aesthetic qualities. Usability may once have been a seen as an added bonus, but consumers now tend to expect a product to be usable and are disappointed if they have difficulties in use.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Design - General
Technology & Engineering > Radar
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
CRC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415237048
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
390
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.67 x 15.88 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction. Pleasure with Products: Beyond Usability 'Human Factors and Design'. Beauty in Usability: Forget Ease of Use. The Personalities of Products. Beyond Usability, Computer Playfulness. The Basis of Product Emotions. Product Appearance and Consumer Pleasure. Product Design for Consumer Taste. Pleasure versus Efficiency in User Interfaces: Towards an Involvement Framework. The Scenario of Sensory Encounter: Cultural Factors in Sensory-Aesthetic Experience. Emergence of Pleasure: Communities of Interest and New Luxury Products. Carrying the Pleasure of Books into the Design of the Electronic Book. Difficulties and Pleasure? Envisioning Future Needs: from Pragmatics to Pleasure. Designing Experience: Whether to Measure Pleasure or Just Tune In? Using Video Ethnography to Inform and Inspire User Centered Design. Linking Product Properties to Pleasure. The Sensorial Quality Assessment Method. Design Based on Kansei. Participative Image-based Research as a Basis for New Product Development. Emotional Responses to Virtual Prototypes in the Design Evaluation of a Product Design. Understanding Attributes that Contribute to Pleasure in Product Use. Measuring Experience of Interactive Characters. Understanding People and Pleasure-Based Human Factors. Mapping the User-Product-Relationship (in Product Design). Cooking Up Pleasurable Products: Understanding Designers. Prolonging the Pleasure. Comfort and Pleasure. Collecting Stories on User Experiences to Inspire Design - A Pilot. Usability Perception. Applying Evaluation Methods to Future Digital TV Services. Activity and Designing Pleasurable Interaction with Everyday Artifacts. Conclusion. Index.

William S. Green, Patrick W. Jordan



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia