• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media : Ziele - Strategieoptionen - Erfolgskontrolle » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media : Ziele - Strategieoptionen - Erfolgskontrolle

ISBN-13: 9783639106831 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 144 str.

Georg Gruber
Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media : Ziele - Strategieoptionen - Erfolgskontrolle Gruber, Georg 9783639106831 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media : Ziele - Strategieoptionen - Erfolgskontrolle

ISBN-13: 9783639106831 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 144 str.

Georg Gruber
cena 263,29
(netto: 250,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 263,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Durch die zunehmend aktivere Rolle derInternetnutzerInnen wird die Wahrnehmung von Markennicht mehr länger nur durch das Marketing vonUnternehmen beeinflusst, sondern immer stärker durchdie Bot-schaften und Inhalte von anderenVerbraucherInnen in Foren, Blogs, Communities oderSocial Networks. Da viele Unternehmen der aktivenNutzung dieser innovativen Instrumente inder Markenkommunikation noch sehr zögerlichgegenüberstehen, entwickelte der Autordieser Arbeit praxisrelevante Handlungsempfehlungenzur Planung, Steuerung und Erfolgskontrolle vonkommunikativen Maßnahmen in Social Media. Hierfürwurden Interviews mit renommierten Branchenexpertenaus in-ternationalen Agenturen und Unternehmengeführt und durch einzelne Fallstudien näherillustriert. Das Buch wendet sich an Führungskräfteaus den Bereichen Marketing, E-Commerce und NeueMedien sowie an Wis-senschaftler und Studierende aufdiesen Gebieten.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639106831
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
144
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
15x22x0.7
Oprawa:
Miękka

Studium Management & Angewandte Informatik am Management Center
Innsbruck.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia