• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Planning and Analyzing Teaching » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Planning and Analyzing Teaching

ISBN-13: 9781032048475 / Miękka / 2024 / 144 str.

Sweden) Marton Ference (Uniersity of Gothenburg
Planning and Analyzing Teaching Ference (Uniersity of Gothenburg, Sweden) Marton 9781032048475 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Planning and Analyzing Teaching

ISBN-13: 9781032048475 / Miękka / 2024 / 144 str.

Sweden) Marton Ference (Uniersity of Gothenburg
cena 184,93 zł
(netto: 176,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Using illustrative teaching case studies, this book demonstrates how teaching informed by a learning theory, specifically variation theory, can equip teachers to facilitate possibilities for students’ learning in effective and powerful ways.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
WALS-Routledge Lesson Study Series
ISBN-13:
9781032048475
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
144
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

In this reader-friendly book, the authors show how research can be applied to solve teachers’ most enduring challenge—creating richer learning opportunities for students. By presenting and interpreting a powerful theory of teaching and learning, along with examples from different school subjects, the authors lay out a coherent and compelling set of principles for planning, implementing, and improving instruction. This is a must read for teachers (and researchers) who want thoughtful, research-grounded, useable suggestions for improving their craft.

James Hiebert, Robert J. Barkley Professor Emeritus, University of Delaware, Newark DE, USA.

Many competent and dedicated teachers have likely pondered why some students fail to learn despite their meticulous planning and conscientious teaching. This book aims to shed light on this issue and propose ways to move forward. It explains Variation Theory in accessible language and provides numerous practical examples from classroom research across various subject areas. The book serves as a bridge between Variation Theory, Learning Study, and classroom practice.

Lo Mun Ling, retired professor from Hong Kong University of Education and the founding president of WALS

1. Towards Powerful Learning Opportunities  2. The Object of Learning  3. The Variation Theory of Learning  4. The Variation Theory of Learning  5. Planning Teaching  6. Analyzing Teaching  7. Ways Forward

Angelika Kullberg is Professor in mathematics education at University of Gothenburg. She has twenty years of experience of using the variation theory of learning and of conducting collaborative research together with teachers. She has been a council member of the World Association of Lesson Studies for many years and is since 2022 vice president.

Åke Ingerman is Professor in science and technology education at University of Gothenburg. He is committed to research on the relationships between teaching and learning in classrooms, and has employed variation theory and phenomenography in such studies for more than two decades.

Ference Marton is Professor Emeritus at University of Gothenburg and a founding member of the World Association of Lesson Studies. He is an honorary doctor at the University of Edinburgh, University of Helsinki and The Hong Kong Institute of Education. He is the author of the book Necessary Conditions of Learning published 2015. 

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia