• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Planning Strategic Interaction: Attaining Goals Through Communicative Action » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Planning Strategic Interaction: Attaining Goals Through Communicative Action

ISBN-13: 9780805823080 / Angielski / Twarda / 1997 / 176 str.

Charles R. Berger;Berger
Planning Strategic Interaction: Attaining Goals Through Communicative Action Berger, Charles R. 9780805823080 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Planning Strategic Interaction: Attaining Goals Through Communicative Action

ISBN-13: 9780805823080 / Angielski / Twarda / 1997 / 176 str.

Charles R. Berger;Berger
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In an earlier era, the communication field was dominated by the study of mediated and unmediated message effects during which considerable research focused on the attitudinal and action consequences of exposure to messages. A more catholic purview of the communication process exists today. This more encompassing perspective does not deny the importance of studying message effects, but raises the additional question of how individuals generate messages in the first place. While the earlier era of communication research was dominated by studies that focused on attitude and behavior change as primary dependent variables, such variables as message comprehension have begun to emerge in this new era. The focus on communication and cognition has led, paradoxically, to a more intense focus on social interaction processes.
The theory and research presented in this volume seeks to strike a balance between the internal workings of the individual cognitive system on the one hand and the outer world of social interaction on the other. Whether or not the theory and research stands the test of time, it is clear that complete cognitive accounts of social interaction cannot confine themselves to mere descriptions of the cognitive structures and processes that are responsible for message production and comprehension. Explicit links must be made between these cognitive structures and processes and the workings of social interaction. This work takes a modest step in that direction.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Psychology > General
Language Arts & Disciplines > Literacy
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805823080
Rok wydania:
1997
Numer serii:
000013045
Ilość stron:
176
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.75 x 15.98 x 1.63
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. Introduction. A Plan-Based Theory of Strategic Communication. Plan Complexity. The Hierarchy Principle. Plan Effectiveness and Communicative Performance. Message Planning Theory and Communication Theory. Message Planning and Communicative Praxis.

Charles R. Berger

Berger, Charles R. CHARLES R. BERGER (Ph.D., Michigan State Universit... więcej >
Berger Monty Berger currently resides in Westmont, Quebec... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia