• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Place Marketing and the Quality Aspects of a City » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Place Marketing and the Quality Aspects of a City

ISBN-13: 9786207643141 / Angielski / Miękka / 2025 / 52 str.

Luciana Scherer
Place Marketing and the Quality Aspects of a City Scherer, Luciana 9786207643141 Our Knowledge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Place Marketing and the Quality Aspects of a City

ISBN-13: 9786207643141 / Angielski / Miękka / 2025 / 52 str.

Luciana Scherer
cena 129,57 zł
(netto: 123,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 129,57 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Few places pursue their development through consistent strategic planning aimed at the market. Although this is the premise of a place and not a company or organization, we are talking about Marketing, an activity whose purpose is to manage exchange processes, always aiming to maximize the satisfaction of the parties involved. The essence of the issue of developing a locality lies in managing a process of exchange well between the city and its various publics or target markets, meeting expectations and demands with the application of the scarce financial resources that currently permeate the public spheres of municipalities. Often, place marketing research and activities seem to be more appreciated in the field of tourism development, but in fact, one has to think that not all places are tourist places and, furthermore, even tourist places are not only tourist places, but involve residents, workers, students, investors and visitors. This book is dedicated to studying the perceptions of these five publics about the city of Cerro Largo, in Rio Grande do Sul, offering important information for public and private managers.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786207643141
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
52
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia