• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Place Branding and Marketing from a Policy Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Place Branding and Marketing from a Policy Perspective

ISBN-13: 9781032260310 / Twarda / 2023 / 392 str.

Place Branding and Marketing from a Policy Perspective  9781032260310 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Place Branding and Marketing from a Policy Perspective

ISBN-13: 9781032260310 / Twarda / 2023 / 392 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Providing frameworks and knowledge on how to practice place branding effectively, this book anchors place branding practices in a solid analytical framework. It presents place brand practices through the lenses of public sector marketing, strategic management, governance processes and structures, as well as communication tools.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Political Science > Public Policy - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Marketing
ISBN-13:
9781032260310
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
392
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword

Robert Govers

Chapter 1. Introduction

Part I: Conceptual and theoretical bases

Chapter 2. From a public-policy to a place-marketing perspective

Chapter 3. Attractiveness

Chapter 4. Place branding and place marketing

Part II: Main features of place branding and marketing

Chapter 5. Place in attractiveness policies

Chapter 6. Stakeholders in attractiveness policies

Chapter 7. Prioritisation in attractiveness policies

Chapter 8. Marketing tools in attractiveness policies

Part III: Critical perspectives on place branding and marketing

Chapter 9. Governing place-brand meanings: pitfalls in search of congruity

Chapter 10. A critical typology of "good place branding": lessons from place-branding expertise

Chapter 11. Branding Chongqing: how does the city government manage Chinese city branding?

Chapter 12. The Case of Benin, West Africa: the "Revealing Benin" programme

Part IV: Strategy and evaluation

Chapter 13. A strategy for place development

Chapter 14. Monitoring and evaluation

Chapter 15. Conclusion

Vincent Mabillard is Professor of Public Management and Communication at the Solvay Brussels School of Economics and Management of the Université libre de Bruxelles, Belgium. He holds a PhD from the University of Lausanne, Switzerland. His research interests focus on government transparency and accountability, social media communication, and place branding and marketing.

Martial Pasquier is Professor of Public Management and Communication at the Swiss Graduate School of Public Administration (IDHEAP) of the University of Lausanne, Switzerland. He is the author of the book Marketing Management and Communications in the Public Sector. His research interests relate to transparency, public sector communication, and place branding and marketing.

Renaud Vuignier works for the Swiss Federal Department of Foreign Affairs. He holds a PhD from the University of Lausanne, Switzerland. His research interests relate to economic attractiveness, economic development, and place branding and marketing. He contributed to this book purely in his private capacity, as a research fellow of the University of Lausanne.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia