• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Place Branding: Connecting Tourist Experiences to Places » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Place Branding: Connecting Tourist Experiences to Places

ISBN-13: 9781032083230 / Angielski / Miękka / 2021 / 354 str.

Pantea Foroudi; Chiara Mauri; Charles Dennis
Place Branding: Connecting Tourist Experiences to Places Pantea Foroudi Chiara Mauri Charles Dennis 9781032083230 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Place Branding: Connecting Tourist Experiences to Places

ISBN-13: 9781032083230 / Angielski / Miękka / 2021 / 354 str.

Pantea Foroudi; Chiara Mauri; Charles Dennis
cena 203,56
(netto: 193,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Place branding as a field of research is still in a state of infancy. This book seeks to address this, offering a theory of place branding based on the tourist experience, keeping in mind the roles of stakeholders, both public and private organisations and DMOs in managing the place brand.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Travel > General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Training
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032083230
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
354
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

PART I: INTRODUCTION  1 Place branding: A cross-road between academics of many disciplines and practitioners  2 Tourisms and Tourists: Where are People Going?  PART II: THE TOURIST EXPERIENCE  3 Visitor’s experience and other drivers of length of stay at a destination  4 Beyond Mountain and Snow. Holiday experiences in winter mountain destinations  5 Assessment and measurement of destination image through user-generated content  6 Developing a ‘customer based place brand equity – destination branding’ instrument  PART III: PLACE BRANDING: A CUSTOMER-BASED VIEW  7 A land for all season: The Effect of Travelers’ Orientation on Awareness, Satisfaction, Place image, and Travelers’ loyalty  8 Exploring the Nation Brand Perception of Ghana  9 WHISPERING EXPERIENCE: Configuring the Symmetrical and Asymmetrical Paths to Travellers’ Satisfaction and Passion  10 Towards the development of community commitment based on musical events in the Dominican Republic  PART IV: DESTINATION BRAND MANAGEMENT  11 Rethinking the nexus of TV series / movies and destination image: Changing perceptions through sensorial cues and authentic identity of a city  12 TOWARD A COUNTRY-BRANDING FRAMEWORK: A COMPARATIVE ANALYSIS  13 Web Communication for Tourist Destination. Analysis of Tourism Websites of the 28 Member States of the European Community  14 Examining the destination website: A case of VisitTatarstan  15 Wine and food tourism and place identity: the strategic role of local networks  16 Moving beyond the ‘traditional Kodak moment’? Examining virtual data collection in place research  PART V: CONCLUSIONS  17 Place branding in context:Currentchallenges, global changesand futuretrends

Pantea Foroudi is Senior Lecturer in Branding at Middlesex University, London, UK.



Chiara Mauri is Professor of Business Economics at LIUC – Universitˆ Carlo Cattaneo, Castellanza, Italy, and Adjunct Professor at Universitˆ Bocconi, Milan, Italy.



T C Melewar is Professor of Marketing and Strategy at Middlesex University, London, UK.



Charles Dennis is Professor of Consumer Behaviour at Middlesex University, London, UK.



 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia