• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pioneers in Marketing: A Collection of Biographical Essays » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pioneers in Marketing: A Collection of Biographical Essays

ISBN-13: 9780415891936 / Angielski / Twarda / 2011 / 210 str.

D. G. Brian Jones
Pioneers in Marketing: A Collection of Biographical Essays Jones, D. G. Brian 9780415891936 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pioneers in Marketing: A Collection of Biographical Essays

ISBN-13: 9780415891936 / Angielski / Twarda / 2011 / 210 str.

D. G. Brian Jones
cena 850,12
(netto: 809,64 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Pioneers in Marketing presents a collection of eight biographical essays about seminal marketing scholars of the twentieth century, focusing on the careers and contributions of those who contributed most to the development of the marketing discipline. Five of the eight biographies rely extensively on archival materials which allow for a much more detailed examination of the subject's life and career than earlier published sketches, and two of the biographies in this collection are drawn from from extensive interviews with the subject. The careers of most of the scholars included in this volume were centered on the first half of the twentieth century, during which time marketing emerged as a university discipline. Introduced with a chapter that discusses biography as a form of historical writing in marketing, author Ian Dennis offers a rationale for biography as an approach to studying marketing history, outlines methodology for doing biographical research, and explores sources of biographical material. The final chapter delves into common themes of the biographies, lessons that can be learned from this collection, and offers suggestions for further biographical research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Business & Economics > International - Marketing
Biography & Autobiography > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Management and Business Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415891936
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000035334
Ilość stron:
210
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Biography and the History of Marketing Thought  2. Edward David Jones (1870-1944): The First Professor of Marketing  3. Simon Litman (1873-1965): Pioneer in International Marketing  4. Henry Charles Taylor (1873-1969): The Father of Agricultural Marketing  5. Percival White (1887-1970): Marketing Engineer  6. George Burton Hotchkiss (1884-1953): A Pioneer in Advertising  7. Theodore N. Beckman (1895-1973): Mr. Wholesaling  8. David D. Monieson (1927-2008): Philosopher and Pragmatist  9. William R. Davidson (1919-): Mr. Retailing  10. Lessons from Pioneers in Marketing  Notes  Bibliography  Index

D.G. Brian Jones is Professor of Marketing at Quinnipiac University, and Editor of the Journal of Historical Research in Marketing. His research has been published in the Journal of Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Historical Research in Marketing, Journal of Macromarketing, Marketing Theory, and other publications. He is also co-editor, with Mark Tadajewski, of a three-volume set of readings titled The History of Marketing Thought.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia