• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pilgrimage in the Marketplace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pilgrimage in the Marketplace

ISBN-13: 9781138647763 / Angielski / Miękka / 2015 / 242 str.

Ian Reader;¬Abar;¬Abar
Pilgrimage in the Marketplace Ian Reader   9781138647763 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pilgrimage in the Marketplace

ISBN-13: 9781138647763 / Angielski / Miękka / 2015 / 242 str.

Ian Reader;¬Abar;¬Abar
cena 219,00 zł
(netto: 208,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The study of pilgrimage often centres itself around miracles and spontaneous populist activities. While some of these activities and stories may play an important role in the emergence of potential pilgrimage sites and in helping create wider interest in them, this book demonstrates that the dynamics of the marketplace, including marketing and promotional activities by priests and secular interest groups, create the very consumerist markets through which pilgrimages become established and successful - and through which the 'sacred' as a category can be sustained. By drawing on examples from several contexts, including Japan, India, China, Vietnam, Europe, and the Muslim world, author Ian Reader evaluates how pilgrimages may be invented, shaped, and promoted by various interest groups. In so doing he draws attention to the competitive nature of the pilgrimage market, revealing that there are rivalries, borrowed ideas, and alliances with commercial and civil agencies to promote pilgrimages. The importance of consumerism is demonstrated, both in terms of consumer goods/souvenirs and pilgrimage site selection, rather than the usual depictions of consumerism as tawdry disjunctions on the 'sacred.' As such this book reorients studies of pilgrimage by highlighting not just the pilgrims who so often dominate the literature, but also the various other interest groups and agencies without whom pilgrimage as a phenomenon would not exist.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Travel > Special Interest - Religious
Religion > Religion, Politics & State
Travel > Asia - East - Japan
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138647763
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
242
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

 1. Pilgrimages in Department Stores and Airport Malls: Modernity, Commerce and the Marketplace  2.Of Swans, Lakes and Constructions of the ‘Sacred'  3. Religious Authorities and the Promotion of Pilgrimages  4. Merchants, Transport, Guidebooks and the Democratisation of Pilgrimage  5. Pilgrims in the Marketplace: Shaping, Producing and Consuming Pilgrimage  6. Scrolls, Singing Toilet Roll Holders, Martin Luther’s Socks and Other Sacred Goods of the Marketplace  7. Strawberries, Camel Coolers and Luxury Hotels: Heritage, Hiking, Holidays and the Consumer Rebranding of Pilgrimage  8. Concluding Comments

Ian Reader is Professor of Religious Studies at Lancaster University. He was previously Professor of Japanese Studies at the University of Manchester, and has worked at academic institutions in Japan, the UK, Denmark and Hawaii. His main research interests are on pilgrimage and on religion in the modern world.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia