• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pictorial Metaphor in Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pictorial Metaphor in Advertising

ISBN-13: 9780415186766 / Angielski / Miękka / 1998 / 248 str.

Charles Forceville
Pictorial Metaphor in Advertising Charles Forceville 9780415186766 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pictorial Metaphor in Advertising

ISBN-13: 9780415186766 / Angielski / Miękka / 1998 / 248 str.

Charles Forceville
cena 242,84
(netto: 231,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Over the past few decades, research on metaphor has focused almost exclusively on its verbal and cognitive dimensions. In this text, Charles Forceville argues that metaphor can also occur in pictures and draws on relevant studies from various disciplines to propose a model for the identification, classification, and analysis of pictorial metaphors.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415186766
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
248
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
21.79 x 17.22 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

'Forceville's Pictoral Metaphor in Advertising provides stimulating insights into the ways that metaphors are manipulated pictorally as a means of selling products ... It is precisely this kind of study, in which metaphor is viewed as a phenomenon in everyday life, that is most exciting.' - Journal of Sociolinguistics

'Forceville's book on metaphor in pictures is by far the most comprehensive examination of the topic.' - The Semiotic Review of Books

1 Introduction 2 Max Black’s interaction theory of metaphor 3 Towards a theory of pictorial metaphor: Relevant studies 4 Advertising: Word and image and levels of context 5 Communicator and addressee in the advertising message: Relevance theory perspectives 6 Pictorial metaphor in advertisements and billboards: Case studies 7 Individuals’ responses to three IBM billboards: An exploratory experiment 8 Closing remarks

Charles Forceville is Lecturer in the Department of English, also affiliated to the Department of Comparative and Empirical Literature at the Free University in Amsterdam.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia