• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Philosophy for Children in Confucian Societies: In Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Philosophy for Children in Confucian Societies: In Theory and Practice

ISBN-13: 9780367137274 / Angielski / Twarda / 2019 / 196 str.

Chi-Ming Lam
Philosophy for Children in Confucian Societies: In Theory and Practice Chi-Ming Lam 9780367137274 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Philosophy for Children in Confucian Societies: In Theory and Practice

ISBN-13: 9780367137274 / Angielski / Twarda / 2019 / 196 str.

Chi-Ming Lam
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book contributes to the theory and practice of Philosophy for Children (P4C), with a special emphasis on theoretical and practical issues confronting researchers and practitioners working in contexts that are strongly influenced by Confucian values and norms.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Comparative
Philosophy > Filozofia wschodu
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge International Studies in the Philosophy of Educati
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367137274
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000034428
Ilość stron:
196
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Contributors Chapter 1. Introduction: The Significance of Confucianism in the World (Chi-Ming Lam) Part I Philosophy for Children in the Chinese Triangle of Mainland China, Hong Kong, and Taiwan Chapter 2. From Confucian Dialogues to Socratic Dialogues: Some Lessons Learned From Applying P4C in an English as a Foreign Language Classroom (Shiauping Tian) Chapter 3. Is It Possible to Teach Critical Thinking to Hong Kong Students Through Philosophy for Children? (Chi-Ming Lam) Chapter 4. Confucian Dialogue and the Reconstruction of the Community of Inquiry in Philosophy for Children (Zhenyu Gao) Chapter 5. Creating Moral Winds and Nurturing Moral Growth in a P4C Classroom Community in Taiwan (Jessica Ching-Sze Wang) Chapter 6. Fostering Thinking and English Proficiency Through Philosophy for Children in Integrated Humanities Classes in Hong Kong (Chi-Ming Lam) Chapter 7. “No One Uses Chopsticks to Drink Soup!”: Philosophy for Children in Taiwan (Peter Mau-Hsiu Yang and Jane Parish Yang) Part II Philosophy for Children in Japanese Societies Chapter 8. Philosophy for Children in Confucian Societies: The Case of Japan (Satoshi Higuchi and Laurance J. Splitter) Chapter 9. The Development of P4C in Japanese Society and the Challenges for Practitioners (Tetsuya Kono and Shogo Shimizu) Chapter 10. Transforming Harmony in Moral Dialogue in the Classroom (Mitsuyo Toyoda) Chapter 11. INOCHI, or On the Ties of “Family”: Practical Possibilities of Japanese Philosophizing With Children (Takara Dobashi) Chapter 12. Conclusions: Philosophy for Children in Confucian Societies (Chi-Ming Lam) Index

Chi-Ming Lam is Associate Professor and Associate Head of the Department of International Education at the Education University of Hong Kong. His research interests include the philosophy of Karl Popper, critical thinking, Confucianism, and philosophy for children. His books include Childhood, Philosophy and Open Society: Implications for Education in Confucian Heritage Cultures (2013) and Sociological and Philosophical Perspectives on Education in the Asia-Pacific Region (co-edited with Jae Park, 2016).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia