• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Philosophies of Communication: Implications for Everyday Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Philosophies of Communication: Implications for Everyday Experience

ISBN-13: 9781433102202 / Angielski / Miękka / 2008 / 168 str.

Cook, Melissa
Philosophies of Communication: Implications for Everyday Experience Cook, Melissa 9781433102202 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Philosophies of Communication: Implications for Everyday Experience

ISBN-13: 9781433102202 / Angielski / Miękka / 2008 / 168 str.

Cook, Melissa
cena 205,92 zł
(netto: 196,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 204,32 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The essays in this volume consider, in multiple ways, how philosophies of communication and communication ethics can shape and enhance human communication. Collectively, this book provides a philosophical and pragmatic orientation to issues that involve interpersonal and organizational communicative contexts from marketplace, political, and feminist perspectives. Chapters explore public attacks of schadenfreude, political communication, communication in pedagogical settings, intercultural perspectives of narrative and memory in communicative engagement, ethical public relations practices, narrative ethics and the feminist voice, the ethics of care, and the rhetorical consciousness of marketing.
Philosophies of Communication invites students to develop or improve the critical thinking skills that in turn help them negotiate deeper philosophical and ethical significances within their everyday communicative encounters.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Philosophy > Methodology
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433102202
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
168
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
15.5 x 22.8 x 1.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Michael J. Hyde: Foreword - Melissa A. Cook/Annette M. Holba: Introduction - Annette M. Holba: Understanding Schadenfreude to Seek an Ethical Response - Melissa A. Cook: Political Communication and Ethical «Celebrity Advocacy» - Reverend John Amankwah: Ethical Dialogue in the Classroom - Fadoua Loudiy: Narrative Identity and Public Memory in Morocco - John H. Prellwitz: Dialogic Meeting: A Constructive Rhetorical Approach to Contemporary Public Relations Practice - Elesha L. Ruminski: Narrative Literacy: A Communicative Practice of Interpretation for the Ethical Deliberation of Contentious Organizational Narratives - Marie Baker Ohler: Dialogue as the Labor of Care: The Necessity of a Unity of Contraries within Interpersonal Communication - S. Alyssa Groom: Engaging the Rhetorical Consciousness of an Organization for Dynamic Communicative Exchange - Ronald C. Arnett: Conclusion.

The Editors: Melissa A. Cook is Assistant Professor of Communication at St. Vincent College and has a Ph.D. in rhetoric from Duquesne University. Her research interests include political communication, communication ethics, and integrated marketing communication.
Annette M. Holba is Assistant Professor of Communication Studies at Plymouth State University and has a Ph.D. in rhetoric from Duquesne University. She is the author of Philosophical Leisure: Recuperative Praxis for Human Communication (2007) and Handbook for the Humanities Doctoral Student (2005).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia