• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Persuasive Things: How Internet connectivity can or could change their persuasiveness » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Persuasive Things: How Internet connectivity can or could change their persuasiveness

ISBN-13: 9783656091271 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 52 str.

Sandra Y. Richter
Persuasive Things: How Internet connectivity can or could change their persuasiveness Richter, Sandra Y. 9783656091271 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Persuasive Things: How Internet connectivity can or could change their persuasiveness

ISBN-13: 9783656091271 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 52 str.

Sandra Y. Richter
cena 260,45
(netto: 248,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 260,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Multimedia, Internet, neue Technologien, Note: -, Universit t der K nste Berlin, Veranstaltung: Communication in Social and Economic Context, Sprache: Deutsch, Abstract: Persuasive technology has the potential to influence user behavior for social benefit. This has been proven to be the case with online games and websites accessible on desktops and smart phones. In recent times, things of everyday life are becoming equipped with technology and are connected to the Internet, an effect which allows persuasive technology to migrate from desktops and smart phones into things of everyday life. Up until today, only a few Internet connected things have been described in the context of persuasive technology. An extension of theory and frameworks on everyday things is missing. As such, this paper (1) showed how Internet connectivity can or could change the persuasiveness of things, (2) determined which persuasion models fit best to conceptualize and analyze persuasion strategies of such and (3) highlighted which aspects needed to be further incorporated into the models, so that the revised models could be applied to Internet-enabled things. In order to test the persuasion potential of things and the suitability of preexisting approaches, a case of a connected thing promoting physical activity, the Nike+ shoe, was selected and analyzed. The results of this analysis then formed the basis of a new model: The Pervasive Persuasion Model (PPM). Primarily to evaluate the usability of the new model and to guide the direction of its development, the PPM was applied to a connected prototype vehicle that was designed to target behavior change. The trial demonstrated that the concept of the PPM is applicable to a connected thing and can lead to relevant design considerations and concepts. It also suggested analyzing the potential of "persuasion as a value proposition" for connected things.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Computers > Design, Graphics & Media - General
Computers > Interactive & Multimedia
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656091271
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
52
Waga:
0.15 kg
Wymiary:
29.69 x 21.01 x 0.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia