• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Persuasive Communication: How Audiences Decide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Persuasive Communication: How Audiences Decide

ISBN-13: 9781138920361 / Angielski / Twarda / 2016 / 464 str.

Richard Young
Persuasive Communication: How Audiences Decide Richard Young 9781138920361 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Persuasive Communication: How Audiences Decide

ISBN-13: 9781138920361 / Angielski / Twarda / 2016 / 464 str.

Richard Young
cena 1219,45 zł
(netto: 1161,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1158,60 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This updated and expanded edition of "Persuasive Communication "offers a comprehensive introduction to persuasion and real-world decision making. Drawing on empirical research from social psychology, neuroscience, business communication research, cognitive science, and behavioral economics, Young reveals the thought processes of many different audiences from investors to CEOs to help students better understand why audiences make the decisions they make and how to influence them.

The book covers a broad range of communication techniques, richly illustrated with compelling examples, including resumes, speeches, and slide presentations, to help students recognize persuasive methods that do, and do not, work. A detailed analysis of the emotions and biases that go into decision making arms students with perceptive insights into human behavior and helps them apply this understanding with various decision-making aids. Students will learn how to impact potential employers, clients, and other audiences essential to their success.

This book will prove fascinating to many, and especially useful for students of persuasion, rhetoric, and business communication."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Business & Economics > Motivational
Psychology > Industrial & Organizational Psychology
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138920361
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
464
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: Understanding Rational Decision Making  1. Audience Decision-Making Expertise  2. Types of Audience Decisions  3. Cognitive Processes in Audience Decision Making  4. Aids to Audience Decision Making  Part II: Understanding Intuitive Decision Making  5. Heuristics and Biases in Audience Decision Making  6. Person Perception in Audience Decision Making Part III: Understanding Emotional Decision Making  7. Emotions in Audience Decision Making

Richard O. Young is a Professor of Management Communication at Carnegie Mellon University, USA.

Young, Richard RICHARD YOUNG is Associate Professor of Counsellin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia