• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Persuasion in Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Persuasion in Advertising

ISBN-13: 9780415322232 / Angielski / Twarda / 2003 / 220 str.

John O'Shaughnessy; Nicholas Jackson O'Shaughnessy
Persuasion in Advertising John O'Shaughnessy Nicholas Jackson O'Shaughnessy 9780415322232 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Persuasion in Advertising

ISBN-13: 9780415322232 / Angielski / Twarda / 2003 / 220 str.

John O'Shaughnessy; Nicholas Jackson O'Shaughnessy
cena 926,78 zł
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Effective advertising is, almost always, persuasive advertising. And while not all advertising seeks to persuade, in a competitive situation those who best persuade are those most likely to win. This exciting new book seeks to explain the precise ways in which advertising successfully persuades consumers, setting out the strategies for advertisers to adopt and illustrating the theories at work. Offering not only a conceptual and theoretical grounding in persuasive techniques, Persuasion in Advertising also provides concrete empirical research that is uniquely incorporated into a marketing textbook format. The authors cover topics including: difficulties of persuasion, rationality and emotion in persuasion, positive reinforcement techniques and cognitive approaches to persuasion. To illuminate these theories, the authors include original case-studies on campaigns as diverse as Death Cigarettes, Mecca Cola, The Oxo Family and Renault Clio, as well as recent advertisements from BMW, McDonalds, Omega and Silk Cut. A genuinely fresh and accessible text on the art of persuasion in advertising, this book is essential reading for all marketing students and academics.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415322232
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
220
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
24.03 x 16.15 x 1.65
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. What Facilitates, and What Makes Persuasion Difficult?  2. Rationality, Symbolism, and Emotion in Persuasion  3. Persuasive Advertising Appeals: Association with Social Norms, Values and Valued Images; Solidarity with Others; Status and Prestige  4. Persuasive Advertising Appeals: Associations tied to the mental modes of Seeking Excitement and Experiencing Relaxation (Reversal Theory), and Associations tied to Positive and Negative Reinforcements (Behaviorism/conditioning)  5. Persuasive Advertising Appeals: Cognitive Approaches: Hierarchy of Effects Models; the Elaboration Likelihood Model; the Persuasive Communication Approach; Consistency Theory  6. Persuasive Advertising Appeals: Psychoanalytic Psychology; Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET); Psychology of the Adaptive Unconscious

John O'Shaughnessy is Professor Emeritus of Business at Columbia University and Senior Associate of the Judge Institute of Management Studies at the University of Cambridge. He is the author of 12 books on business.

Nicholas Jackson O'Shaughnessy is Professor of Marketing and Communication at the University of Keele. He has published in many European marketing journals and is the author of two books on marketing.

O'Shaughnessy, John John O'Shaughnessy is professor emeritus of busine... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia