• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry

ISBN-13: 9780415650830 / Angielski / Miękka / 2012 / 208 str.

David Slavit;Tamara Holmlund Nelson; MD Anne Kennedy
Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry David Slavit Tamara Holmlund Nelson Anne Kennedy, MD 9780415650830 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry

ISBN-13: 9780415650830 / Angielski / Miękka / 2012 / 208 str.

David Slavit;Tamara Holmlund Nelson; MD Anne Kennedy
cena 267,13
(netto: 254,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Supported collaborative teacher inquiry (SCTI) describes the process of professional development in which teacher teams build collaborative structures for the purpose of inquiring into aspects of their own instructional practice. Professional development performed collaboratively and grounded in "the work teachers do" is a highly effective forum for challenging existing beliefs about content, learners, and teaching and using data and research to reflect on, and possibly change, instructional practice. The contributors to this volume describe supported collaborative inquiry as a framework for teacher professional development and provide specific empirical evidence found in examples of SCTI. The chapters focus on the building of collaborative support structures, nurturing an inquiry stance, progressing through an inquiry process, and the various kinds of support mechanisms necessary to engage in SCTI. This seminal work in teacher research will be of interest to scholars, students, teachers, and administrators seeking insight into teacher education, teacher leadership, and teacher inquiry.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Education > Schools - Levels - Elementary
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415650830
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
208
Wymiary:
22.9x15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Supported Collaborative Teacher Inquiry  David Slavit and Tamara Holmlund Nelson  2. Developing Teachers’ Stances of Inquiry: Studying Teachers’ Evolving Perspectives (STEP)  Lisa Clement Lamb, Randolph A. Philipp, Victoria R. Jacobs and Bonnie P. Schappelle  3. Mathematics Curriculum Implementation via Collaborative Inquiry: Focusing on Facilitating Mathematics Classroom Discourse  Amy Roth McDuffie  4. The Influence of Standards and High Stakes Test-Related Documents on Teachers’ Collaborative Inquiry  Tamara Holmlund Nelson, Anne Kennedy, Angie Deuel and David Slavit  5. Dialogue as Support in Teacher Collaborative Inquiry  Elizabeth Bondy and Pamela Williamson  6. New Teachers’ Collaborative Inquiry in Rural Schools: Challenges and Opportunities  Kerri J. Wenger and Jan Renee Dinsmore  7. Resource Networks for Collaborative Teacher Inquiry  David Slavit, Wendi Laurence, Anne Kennedy and Tamara Holmlund Nelson  8. Supporting Collaborative Teacher Inquiry  Anne Kennedy, David Slavit and Tamara Holmlund Nelson

Anne Kennedy is the founding director of the Science and Mathematics Education Resource Center (SMERC), a partnership of Educational Service District 112, Washington State University Vancouver, and 30 southwest Washington School Districts.

Tamara Holmlund Nelson is an associate professor in science education at Washington State University Vancouver.

David Slavit is professor of mathematics education and former director of the Masters in Teaching Program at Washington State University Vancouver.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia