• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on Rescuing Urban Literacy Education: Spies, Saboteurs, and Saints » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on Rescuing Urban Literacy Education: Spies, Saboteurs, and Saints

ISBN-13: 9780805842890 / Angielski / Twarda / 2003 / 312 str.

Karen B. Bassie-Sweet;Cooter; Robert B. Cooter
Perspectives on Rescuing Urban Literacy Education: Spies, Saboteurs, and Saints Cooter, Robert B. 9780805842890 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on Rescuing Urban Literacy Education: Spies, Saboteurs, and Saints

ISBN-13: 9780805842890 / Angielski / Twarda / 2003 / 312 str.

Karen B. Bassie-Sweet;Cooter; Robert B. Cooter
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Perspectives on Rescuing Urban Literacy Education: Spies, Saboteurs, and Saints is an exploration of the variables that contribute to the improvement of literacy instruction in large urban school districts. The book grows out of a five-year initiative known as The Dallas Reading Plan--a $50 million collaborative effort between area business and corporate interests, philanthropy, and the Dallas Independent School District.
Audiences include university professors and graduate students in reading/literacy education, educational leadership, special education, urban studies, and change management theory, school board members, business and community leaders, classroom teachers, parents, and those concerned with the status of literacy education in urban settings.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805842890
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
312
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Foreword. Preface and Introduction. Part I: Perspectives From the Spies. J. Fullinwider, De Scholarum Natura. R.B. Cooter, Jr., The Pillars of Urban Literacy Instruction: Prerequisites for Change. E.F. Baskin, Change Management Concepts and Models: Sponsorship, Early Adopters, and the Development of Urban Teachers. K.S. Cooter, R.B. Cooter, Jr., Challenges to Change: Implementing Research-Based Reading Instruction in Urban Schools. Part II: Overcoming the Effects of Saboteurs. W.J. Webster, Accountability in Texas: Fair or Foul? R.B. Cooter, Jr., Deep Training + Coaching: A Capacity-Building Model for Teacher Development. L. Allen, An Alchemist's Tale (or...The Marriage of Technology and Literacy in Trying Times). J. Gerlach, Changing Lives on the Boundaries. K. Denson, Minimizing the Effects of Student Mobility Through Teacher and Administrator Training. W.F. Tate, Model-Based Mathematical Languages as Technological Literacy: Some Reflections on an Urban School Challenge. Part III: Saints and Their Rescue Efforts. G.J. Thompson, Logistics of Systemic Change: The Reading Academy. J. Moore, Mentoring Teacher Change: Even Cinderella Had a Coach. B. Mathews, Coaching the Coaches: Challenges of Implementing the Lead Teacher Concept. L. Walker, Teaching the Teacher: Reflections of a Reading Academy Laureate. J. Zimny, Creating a Balanced Literacy Curriculum: One Elementary School Principal's Perspective. K.S. Cooter, Marry Well...Divorce Less: Helping Principals Choose Effective Literacy Programs. J.H. Perkins, Addressing the Literacy Needs of African-American Students and Their Teachers. Part IV: Summary and Conclusions. R.B. Cooter, Jr., Reflections of a Reading Czar.

Robert B. Cooter



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia