• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning

ISBN-13: 9780367505400 / Angielski / Miękka / 2022 / 274 str.

Sahbi Hidri
Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning Sahbi Hidri 9780367505400 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning

ISBN-13: 9780367505400 / Angielski / Miękka / 2022 / 274 str.

Sahbi Hidri
cena 195,06
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Perspectives on Language Assessment Literacy describes how the elements of language assessment literacy can help teachers to gather information about when and how to assess learners, using the appropriate assessment tools to interpret results in a fair way

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Administration - Facility Management
Education > Testing & Measurement
Foreign Language Study > English as a Second Language
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367505400
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
274
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"This volume addresses an important and perennial problem in all of education-how teachers and students perceive, respond to, and make use (or not) of assessment. Assessment literacy is universal in that all systems and levels implement assessment to evaluate instruction, learning, or curriculum and, just as frequently, to inform improved teaching and learning; so language education, not just 2nd language, researchers will find the book useful.

Language assessment literacy is more complex in that language is not just an end but a tool by which all teaching and learning takes place. Being adept at using assessments to improve instruction and learning of languages is seemingly a neglected aspect of assessment in the world of language teaching, which apparently treats the summative test or exam as the norm for assessment.

The chapters in this volume help move language assessment more into multi-faceted data collection about competencies for the sake of improving the quality of learning and teaching. It's nice to see language assessment research catching up with the world of classroom assessment theory and practice. The volume provides access to research and thinking about the topic from some relatively under-represented perspectives, including Turkey, Tunisia, Oman, Ukraine, UAE, Saudi Arabia, Japan; as well as Europe and the UK."

Prof. Gavin T L Brown, Associate Dean Postgraduate Research (ADPG),Director Quantitative Data Analysis and Research Unit, Faculty of Education & Social Work, The University of Auckland.

 

Language assessment literacy (LAL) is a critical topic in the field of language testing and assessment; see, for example, the recently established (April of 2019) Language Assessment Literacy Special Interest Group (LALSIG) within the International Language Testing Association. Perspectives on Language Assessment Literacy comprises chapters by authors from traditionally less represented regions of the world areas and thus represents an important contribution to the field. The volume also helps advance the scholarship of LAL. Authors pay special attention to how language assessment theory and practice can better synergize with teaching to improve students' language learning and to better document students' learning outcomes.

Micheline Chalhoub-Deville, Ph.D., Professor, Educational Research Methodology, University of North Carolina at Greensboro



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia