• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on International Marketing - Re-Issued (Rle International Business) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on International Marketing - Re-Issued (Rle International Business)

ISBN-13: 9780415752091 / Angielski / Miękka / 2014 / 390 str.

Stanley Paliwoda
Perspectives on International Marketing - Re-Issued (Rle International Business) Paliwoda, Stanley 9780415752091 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on International Marketing - Re-Issued (Rle International Business)

ISBN-13: 9780415752091 / Angielski / Miękka / 2014 / 390 str.

Stanley Paliwoda
cena 107,48 zł
(netto: 102,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 100,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing strategy is constantly adapting in the changing environment of international business. This book draws together an eminent and international body of researchers to analyse recent changes in world markets and marketing practices. It analyses, codifies and challenges existing literature on the subject; it offers industry specific studies of international marketing practices and their relative successes; and it presents valuable research findings on the increasingly important markets of China and Japan.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Reference > General
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: International Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415752091
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000465392
Ilość stron:
390
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction. Part 1: Challenging the International Marketing Literature. 1. Research Developments in International Marketing: A European Perspective David Ford and Leo Leonidou. 2. Success Factors of Export Marketing: A Meta-analytic Critique of the Empirical Studies Hans Georg Gemunden. 3. The International Involvement of Firms on the Unlisted Securities Market (USM) T Cannon, J McKay and A McAuley. 4. The Management Contract as a Mode of Industrial Co-Operation. F N Burton and A Hammountene. 5. Buyer-Seller Relationships: Alternative Conceptualizations. David T Wilson and K E Kristan Moller. 6. Relationship Atmosphere in International Business Lars Hallen and Madelene Sandstroem. 7. Relations Between The Concept of Distance and Internationals Industrial marketing Jan-Ake Toernroos. 8. New Product Development in Industrializing Countries: A Pilot Study Heidi-Vernon-Wortzel and Lawrence H. Wortzel. Part 2: Marketing to China and Japan: Research Findings 9. Marketing to China: A Framework Aidan Cronin. 10. Conquering the Chinese Marketing: A Study of Danish Firms' Experiences in the People's Republic of China B B Schlegelmilch, A Diamantopoulos, M Petersen. 11. Alternative Approach Strategies for Buyer-Seller Relations with the People's Republic of China Wesley J Johnson. 12. Japanese Buyer-Seller Relationships: The use of the IMP Interaction approach to Elucidate the Distinctively Japanese Features Nigel J Holden. Part 3: Empirical Studies of International Marketing That Are Industry-Specific. 13. Competitiveness Through Networks of Relationships in Information Technology Product Markets. M T Cunningham and K Culligan. 14. Marketing and Purchasing of Industrial Goods: A Study of the US Commercial Aircraft Engine Industry Carl R Frear and Lynne E Metcalf. 15. Marketing Strategy and the Meteoric Rise of Captive Imports Among the US Big Three Automotive Manufacturers Marc N Scheinman. 16. The Role of Networking in the Development of Successful Innovations by Small and Medium Sized Firms in the UK Medical Equipment Industries Brian Shaw. 17. Competitive Distribution Networks: The Finnish Magazine Bo Forsstroem. 18. Changes in Industrial Networks as Flow-Through Nodes. Geoff Easton and Anders Lundgren.

Stanley Paliwoda (Edited by)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia