• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers

ISBN-13: 9781402021633 / Angielski / Twarda / 2004 / 321 str.

Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers Ardissono, Liliana 9781402021633 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers

ISBN-13: 9781402021633 / Angielski / Twarda / 2004 / 321 str.

Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoption of this technology by consumers, future Digital Television will have to take usability issues thoroughly into account. In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy viewers' interaction requirements. This volume collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV. Drawing upon contributions from academia and industry in the US, Europe and Asia, this book represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Computers > Interactive & Multimedia
Computers > User Interfaces
Computers > Artificial Intelligence - General
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
Human-Computer Interaction
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402021633
Rok wydania:
2004
Wydanie:
2004
Numer serii:
000303886
Ilość stron:
321
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
24.64 x 16.36 x 1.96
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface. Introduction. 1: Electronic Program Guides. 1. User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides; L. Ardissono, et al. 2. TV Personalization System. Design of a TV Show Recommender Engine and Interface; J. Zimmerman, et al. 3. Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide; B. Smyth, P. Cotter. 4. Interactive Television Personalization. From Guides to Programs; D. O'Sullivan, et al. 5. Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers; J. Masthoff. 6. Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch; Y. Hara, et al. 2: Broadcast News and Personalized Content. 7. Personalcasting: Tailored Broadcast News; M. Maybury, et al. 8. Media Augmentation and Personalization through Multimedia Processing and Information Extraction; M. Dimitrova, et al. 9. Contentmorphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalized Content; A. Rambhia, et al. 3: ITV User Interfaces. 10. Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems; J. van Barneveld, M. Setten. 11. The Time-Pillar World. A 3-D Paradigm for the New Enlarged TV Information Domain; F. Pittarello.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia