• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Performance Pay for Teachers: The Views and Experiences of Heads and Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Performance Pay for Teachers: The Views and Experiences of Heads and Teachers

ISBN-13: 9780415324175 / Angielski / Miękka / 2004 / 208 str.

E. C. Wragg; G. S. Haynes; R. P. Chamberlain
Performance Pay for Teachers: The Views and Experiences of Heads and Teachers Wragg, C. M. 9780415324175 Routledge Chapman & Hall - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Performance Pay for Teachers: The Views and Experiences of Heads and Teachers

ISBN-13: 9780415324175 / Angielski / Miękka / 2004 / 208 str.

E. C. Wragg; G. S. Haynes; R. P. Chamberlain
cena 111,68
(netto: 106,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 110,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The first widespread incentive pay scheme was initiated in UK schools in 2000. This book is the result of monitoring the whole process from its inception. The authors visited schools, observed lessons and solicited the views and experiences of a large sample of teachers and headteachers and what they found out is presented in this accessible book. They include the views of teachers who were successful in crossing the threshold, those who weren't and those who chose not to apply, and headteachers who had to make the decisions. The text focuses on the following: headteachers' experiences of training; the outcomes in their own school; their relationship with external assessors; their hopes and fears for the future; their assessment of the influence on classroom practice; what did teachers change and not change in their teaching as a result of performance management; and what means they employed to further their own professional development.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Labor & Industrial Relations
Education > General
Business & Economics > Education
Wydawca:
Routledge Chapman & Hall
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415324175
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
208
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.32 x 16.1 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Times Educational Supplement Book of the Week:
'this survey, sharply focused on the realities of schools and teaching and rich with glimpses of good (and occasionally spectacularly bad) practice, is much more than merely interesting reading. It's comprehensive, balanced and persuasive: a significant contribution to an important, indeed urgent, debate.'
- Michael Duffy, Times Educational Supplement

'The book provides an extremely rich source of information on the views of teachers and headteachers toward performance related pay ... [it] is both an accessible and interesting read that will be informative for both teachers and policy makers.' - NUT Education Review

Part 1 Performance-related pay; Chapter 1 Performance-related pay; Chapter 2 Research and practice; Part 2 Threshold assessment; Chapter 3 Crossing the threshold; Chapter 4 Success and failure; Chapter 5 Agents and agencies; Part 3 Performance management; Chapter 6 Performance management in schools; Chapter 7 Being managed; Chapter 8 Performance-related pay in action; Chapter 9 Paying for performance;

Ted Wragg is Emeritus Professor of Education at the School of Education and Lifelong Learning, Exeter University, where Gill Haynes and Caroline Wragg are Lecturers, and Rosemary Chamberlin is a Research Fellow.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia